Termeni și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE
CINEMA CITY ROMANIA
1. CINEMA CITY ROMÂNIA SRL este o societate cu răspundere limitată constituită și înregistrată în conformitate cu legile din România, cu sediul în București, strada Dr. Boicescu Alexandru, nr. 10A, biroul nr. 1, etaj 2, Sector 5, înregistrat la Registrul Comerțului București sub nr. J40/16742/2006, cu Cod de Identificare Fiscală RO19123195 (denumită în continuare „Cinema City” sau „Compania”).
2. Cinema City România gestionează 28 de multiplexuri în 21 orașe:
Cinema City Arad Atrium, Cinema City Bacău, Cinema City Buzău, Cinema City Baia Mare, Cinema City Brașov, Cinema City Brăila, Cinema City București Cotroceni, Cinema City Mega Mall, Cinema City București Sun Plaza, Cinema City Bucharest Park Lake, Cinema City Deva, Cinema City Cluj Iulius, Cinema City Cluj VIVO!, Cinema City Constanța, Cinema City Constanta City Park, Cinema City Iași, Cinema City Pitești, Cinema City Ploiești Shopping City, Cinema City Ploiești Afi, Cinema City Piatra Neamț, Cinema City Suceava, Cinema City Severin, Cinema City Târgu Mureș, Cinema City Târgu Jiu, Cinema City Timișoara Iulius Mall, Cinema City Timisoara Shopping City.
CINEMA | PHONE NUMBER FOR CLIENTS | |
Cinema City Arad | 40 314 130 140 | |
Cinema City Bacau |
40 314 130 060 | |
Cinema City Baia Mare |
40 314 130 160 | |
Cinema City Braila |
40 314 130 180 | |
Cinema City Brașov |
40 314 130.540 | |
Cinema City Buzau |
40 314 130 520 | |
Cinema City Bucuresti AFI Cotroceni |
40 314 130 100 | |
Cinema City Bucuresti Mega Mall |
40 314 130 320 | |
Cinema City Bucuresti ParkLake |
40 314 130 440 | |
Cinema City Bucuresti Sun Plaza |
40 314 130 120 | |
Cinema City Constanta City Park |
40 314 130 340 | |
Cinema City Constanta VIVO! |
40 314 130 220 | |
Cinema City Cluj Iulius Mall |
40 314 130 040 | |
Cinema City Cluj VIVO (Polus) |
40 314 130 260 | |
Cinema City Deva |
40 314 130 360 | |
Cinema City Drobeta Turnu Severin |
40 314 130 380 |
|
Cinema City Galati |
40 314 130 480 | |
Cinema City Iasi |
40 314 130 000 | |
Cinema City Pitesti |
40 314 130 080 | |
Cinema City Ploiesti Shopping City |
40 314 130 240 | |
Cinema City Ploiesti AFI |
40 314 130 280 | |
Cinema City Piatra-Neamt |
40 314 130 460 | |
Cinema City Ramnicu Valcea |
40 314 130 500 | |
Cinema City Suceava |
40 314 130 400 | |
Cinema City Targu Jiu |
40 314 130 300 | |
Cinema City Targu Mures |
40 314 130 200 | |
Cinema City Timisoara Iulius Mall |
40 314 130 020 | |
Cinema City Timisoara Shopping City |
40 314 130 420 |
EFECTUL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR GENERALE
3. Acești Termeni și condiții generale („TCG” sau „Termenii și condițiile”) sunt reguli generale care guvernează relațiile dintre Cinema City și toți clienții săi în legătură cu serviciul de vizionare de filme și servirea mâncării și va avea efect pentru toate multiplex-urile operate de Cinema City. Versiunea actuală a acestor TCG-uri este publicată pe site-ul www.cinemacity.ro („Site-ul web”) și plasată la casele de bilete din toate cinematografele multiplex, la dispoziția clienților. Compania își rezervă dreptul de a modifica TCG-urile din când în când, iar modificările vor intra în vigoare de la publicarea TCG-urilor modificate pe site-ul Web și plasarea acestora în multiplexuri la dispoziția clienților, la casele de bilete. Înainte de a cumpăra un bilet pentru o vizionare de film sau de a utiliza orice serviciu oferit de Cinema City, clienții sunt sfătuiți să ia la cunoștință, să verifice și să se familiarizeze cu aceste TCG-uri. Neconsultarea TCG- urilor de către clienți nu poate fi folosită de către aceștia ca și scuză pentru a se indrepta impotriva Cinema City pentru neluarea la cunoștință a TCG.
4. Prin achiziționarea unui bilet pentru o vizionare de film, clientul este de acord să respecte prevederile acestor TCG-uri. Prin Termenii și condițiile generale se înțeleg și se includ și Termenii și condițiile pentru vânzările online de bilete, Termenii și condițiile pentru serviciile VIP, Termenii și condițiile pentru vouchere-cadou, Termenii și condițiile pentru sălile de cinema 4DX și Politica de confidențialitate.
5. Vă rugăm să rețineți că în cazul achiziționării online a biletelor, prin bifarea butonului de acceptare de pe site, clientul confirmă că a citit cu atenție TCG-urile, a înțeles conținutul acestora, le acceptă și se angajează să cumpere bilete în conformitate cu și prin respectarea acestor reguli.
6. Prin achiziționarea de bilete la casele de bilete, clientul confirmă că a citit cu atenție TCG-urile disponibile la casele de bilete, a înțeles conținutul acestora, le acceptă și se angajează să cumpere bilete în concordanţă cu și în conformitate cu aceste reguli.
7. Vânzarea de bilete (și, dacă este cazul, ochelari 3D și/sau alimente și băuturi) este condiționată de disponibilitate. Cinema City nu se obligă și nu va fi responsabilă în cazul în care biletele (și, dacă este cazul, ochelarii 3D și/sau mâncarea și băuturile) nu sunt disponibile pentru o vizionare specifică.
8. Este responsabilitatea clientului să verifice dacă detaliile de pe biletele achiziționate sunt corecte și se potrivesc vizionarii dorite (locația, data și ora de difuzare a filmului dorit), deoarece Cinema City nu are obligația de a corecta greșelile clienților după ce biletul a fost cumpărat. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres in prezentele, biletele incorecte nu pot fi schimbate sau rambursate.
9. Cinema City nu este responsabilă pentru informațiile afișate în locațiile sale de către terți. Deși Cinema City încearcă întotdeauna să furnizeze informații corecte și actualizate, nu își asumă responsabilitatea pentru informațiile acestora.
10. Mărcile comerciale și siglele afișate pe site-ul web și in/pe cinematografe sunt deținute de Cinema City sau de terțe părți. Clientul nu are voie să utilizeze aceste mărci comerciale și logo-uri fără acordul scris al Cinema City sau al terților deținători. Utilizarea abuzivă a acestor marci si sigle reprezintă o încălcare a drepturilor de autor și va fi sancționată conform legii.
BILETE ȘI PREȚURI
11. Vizionarea de filme este un serviciu oferit contra cost de către Cinema City, iar clienții trebuie să cumpere un bilet pentru a-l utiliza, cu excepția cazului în care se prevede altfel în aceste TCG-uri. Prețurile biletelor la Cinema City România cuprind TVA (5%), contribuția Crucii Roșii Române (1%) și Taxa de timbru cinematografică (2%). Toate prețurile biletelor sunt în lei românești/RON. Prețurile afișate sunt prețurile finale ale biletelor, inclusiv toate taxele și impozitele, cu excepția celor pentru biletele online la care se adăugă taxa administrativă pentru achiziționările online - care vor fi detaliate în Termenii și condițiile de achiziție online.
12. Clientul declară și garantează că orice bilete sau ochelari 3D cumpărați sunt doar pentru uz personal și că nu sunt achiziționate ca parte a oricărei forme de afaceri sau de activitate comercială în care urmează să fie revândute. Biletele sau ochelarii 3D nu pot fi vândute/revândute de către client, cu excepția cazurilor în care Compania a fost de acord în mod expres. La fel și voucherele, mancarea, bauturile și/sau alte forme de coduri de acces emise de Cinema City România, parte a serviciilor acestora la dispoziția clienților.
13. Accesul în sălile de cinema va fi permis de Cinema City exclusiv pe baza:
- biletelor cumpărate la casele de bilete din cinematografele multiplex;
- codurilor iQR de pe biletele electronice atașate la e-mailul de confirmare primit pentru achiziția online prin opțiunea „Bilet electronic” și prezentate pe telefon sau alt dispozitiv electronic;
- bilete electronice printate, emise la momentul achiziției online prin opțiunea "Bilet electronic"
14. Prețul biletelor poate varia între diferite multiplexuri operate de Companie și/sau între diferite filme proiectate. Prețurile curente ale biletelor sunt listate pe site-ul web, în secțiunea „Sumar și prețuri” pentru fiecare multiplex și sunt afișate în mod vizibil la casele de bilete ale fiecărui multiplex. Toate prețurile includ taxa pe valoarea adăugată. Prețul biletelor poate fi modificat de Companie în orice moment, cu condiția ca noile prețuri să fie listate pe site-ul web, în secțiunea „Sumar și prețuri” pentru fiecare multiplex și afișate în mod vizibil la casele de bilete din fiecare multiplex, la dispoziția clienților.
15. După emiterea unui bilet, nu este permisă nicio corecție sau înlocuire a biletului pentru o altă vizionare sau pentru un alt film și nici rambursarea prețului său marcat pe bilet, cu excepția cazului în care se prevede altfel în aceste TCG. În acest sens, cerem clienților să fie diligenți la achiziționarea biletelor și să ia în considerare, în avans, filmul, ziua și ora vizionarii dorite și locurile din sala de cinema pe care doresc să le folosească, precum și numărul și tipul de bilete pe care sunt dispuși să le cumpere. După ce alegeți filmul, ora de vizionare, numărul și tipul biletelor, locurile, aveți dreptul să cereți casierilor la casele de bilete, să verificați dacă alegerea dvs. este înregistrată corect și să cereți să vă întoarcă ecranul cu detalii despre comanda dvs. În cazul oricăror obiecții, indicați-le imediat către casieri pentru a fi corectate, întrucat după emiterea acestora, biletele nu mai pot fi corectate, înlocuite sau returnate. În cazul achiziționării biletelor online, după ce alegeți filmul, ora de vizionare, numărul și tipul biletelor și locurilor, vi se recomandă să verificați dacă alegerea dvs. este înregistrată corect, deoarece după emiterea biletelor, acestea nu mai pot să fie corectate, înlocuite sau returnate. În cazul achiziționării online a biletelor, vă încurajăm să introduceți cu atenție datele dvs. personale necesare pentru realizarea acestei achiziții, în special adresa de e-mail, și să verificați dacă datele personale sunt corecte. Vă rugam să ne furnizați propriile date personale, care sunt corecte și actualizate.
16. Fiecare bilet dă dreptul titularului său la o singură vizită și numai pentru vizionarea filmului marcat pe bilet, la data și în orele specificate pe acesta și în sala de cinema desemnată de Cinema City pentru acea vizionare. Durata vizitei clientului în sala de cinema este limitată la durata vizionarii. Imediat după încheierea vizionării, clientul este obligat să părăsească sala de cinema chiar dacă acesta are bilet pentru vizionarea imediat următoare, în aceeași sală de cinema. În astfel de cazuri, clientul trebuie să părăsească sala de cinema după primul film și să urmeze procedura de intrare în sala de cinema pentru vizionarea celui de-al doilea film.
17. Pentru eliminarea îndoielilor, prețul biletului include dreptul de a viziona o proiecție de film specifică și nu include niciun serviciu/produs suplimentar sau orice alt articol sau echipament (cu excepția cazului în care se menționează altfel în mod specific în acești Termeni și condiții).
18. Clienții trebuie să păstreze biletele cumpărate până la sfârșitul vizionarii respective și până la ieșirea din multiplex. Cinema City nu este responsabilă pentru biletele pierdute, furate, distruse sau deteriorate și nu este obligată să reediteze biletele sau să restituie prețul plătit pentru acestea sau pentru a oferi orice alt fel de compensație pentru astfel de cazuri. Nicio cerere pentru un astfel de serviciu nu va fi acceptată, indiferent de circumstanțele biletului pierdut, furat, distrus sau deteriorat.
19. Clienții au dreptul de a-și anula biletul achiziționat exclusiv și numai la casieria cinematografului multiplex pentru care este biletul achiziționat, dar nu mai târziu de 30 de minute înainte de ora începerii proiecției filmului pentru care a fost emis. Pentru a beneficia de drepturile care le revin în temeiul acestui alineat, clienții trebuie să furnizeze Cinema City un bilet valabil achiziționat pentru proiecție și bonul fiscal la cinematograful pentru care este biletul valabil.
20. Angajații Cinema City pot refuza accesul în sălile de cinema și la vizionarea filmului persoanelor fără bilete valide pentru vizionarea respectivă, dacă acestia au bilet pentru o altă locație, precum și persoanelor care prezintă bilete deteriorate, rupte, ilizibile sau bilete manipulate în vreun fel sau falsificate. În cazul clienților recalcitranți, Compania poate solicita ajutor de la gardienii cinematografului și/sau de la poliție.
21. Clienții ar trebui să intre și să se așeze pe locul atribuit în sala de cinema înainte de începerea vizionarii respective, dar nu mai devreme de 30 de minute înainte. Indiferent de faptul că posedă un bilet pentru vizionarea respectivă, dacă clientul ajunge mai târziu cu 30 de minute după începerea vizionarii, acestuia i se poate refuza accesul la film fără ca Cinema City să fie nevoit să restituie prețul plătit pentru bilet sau să plătească vreo altă compensație. În cazul clienților recalcitranți, Compania poate solicita ajutor de la gardienii cinematografului și/sau polițiști, pentru a opri intrarea clientului în sală. La latitudinea exclusivă a managerului multiplexului, clientului întârziat i se poate acorda (dar nu este obligatoriu) accesul la vizionare la un moment adecvat determinat exclusiv de manager, astfel încât ceilalți clienți să nu fie deranjați sau perturbarea lor să fie minimizată. În astfel de cazuri, managerul, la latitudinea sa exclusivă, poate schimba locurile din bilet/e și poate oferi clientului locurile care îi deranjează mai puțin pe ceilalți clienți din sala de cinema. În cazul în care clientul refuză, Cinema City nu are nicio obligație de a restitui prețul plătit pentru bilet sau de a plăti vreo compensație. Prin începutul vizionării, in sensul prezentului articol, trebuie înțeleasă ora menționată pe bilet pentru începerea filmului.
22. În cazul încetării, anulării sau reprogramării proiecției filmului, din motive tehnice sau din orice alt motiv atribuibil exclusiv Cinema City, la alegerea acestuia și în măsura în care sunt îndeplinite prevederile prezentului Regulament::
• clientului i se va acorda un alt bilet pentru același film dar la o altă dată;;
sau
• biletul curent va fi validat pentru o altă data de vizionare a aceluiași film sau a unui alt film, în conformitate cu programul de vizionare al multiplexului respectiv. În cazul în care clientul alege să valideze pentru un alt film, noul film trebuie să aibă aceeași categorie și preț al biletului cu filmul care a fost pierdut și clientul nu poate pretinde o actualizare a condițiilor filmului (de la film 2D la 3D sau mai mare, de la 3D la 4D sau mai sus, etc.)
23. În cazurile de mai sus, Cinema City nu va plăti clientului alte despăgubiri sau daune decât biletul de film. Costurile de transport, taxele de parcare, costurile pentru mâncare și băuturi și așa mai departe nu vor fi acoperite de Cinema City. Pentru a beneficia de drepturile lor de mai sus, clienții trebuie să se prezinte în locația Cinema City pentru care a fost cumpărat biletul pentru film (aceeași locație), sau să transmită o solicitare în acest sens prin mail sau prin formularul de contact disponibile pe Site-ul web, să prezinte biletul original la casa de bilete din multiplexul pentru care a fost cumpărat biletul în termen de 7 zile calendaristice din ziua anulării, întreruperii sau reprogramării și să completeze Protocolul prezentat de casier. Clientul are obligația de a ridica voucherul/biletul de film în termen de maxim 30 de zile de la data la care a fost informat de Cinema City prin intermediul unui mail, mesaj sau prin canalul de comunicare convenit de către părți, conform instrucțiunilor Cinema City.
24. În cazul întreruperii, anulării sau reprogramării proiecției din motive tehnice sau de altă natură (cum ar fi întreruperile de curent, incendiu, evacuare forțată din locație, incendiu fals sau alte tipuri de alarme care necesită evacuare, exerciții de siguranță făcute de către autorități, accidente de orice fel și orice alte incidente care opresc vizionarea) care nu pot fi atribuite și care nu depind de Cinema City, Cinema City poate decide, la propria sa latitudine, ce se întamplă cu proiecția întreruptă sau anulată. În acest sens, clienții trebuie să contacteze Cinema City, în cel mult 7 zile de la data la care vizionarea a fost întreruptă/anulată, să se prezinte în locația Cinema City pentru care a fost cumpărat biletul pentru film (aceeași locație) sau să transmită o solicitare în acest sens prin mail sau prin formularul de contact disponibile pe Site-ului web, să prezinte biletul original la casa de bilete din multiplexul pentru care a fost cumpărat biletul și să urmeze instrucțiunile date de Cinema City. Cinema City nu va fi răspunzătoare pentru rambursarea unui bilet al unei vizionări de film anulate sau întrerupte care nu este atribuibilă responsabilității Cinema City. În cazul întreruperii proiecției filmului din oricare dintre motivele de mai sus, în cazul în care proiecția filmului este reluată într-o perioadă scurtă de timp după întrerupere și proiecția poate continua după incident, clienții nu au dreptul la nicio rambursare/schimbare a biletului sau la orice altă compensație de orice fel. Cu toate acestea, Cinema City poate decide să acorde Clientului un voucher/bilet pentru o proiecție viitoare. Clientul are obligația de a ridica voucherul/biletul de film în termen de maxim 30 de zile de la data la care au fost informați de Cinema City prin intermediul unui mail, mesaj sau prin canalului de comunicare convenit de către părți, conform instrucțiunilor Cinema City.
25. Cu toate că Cinema City depune toate eforturile pentru a realiza proiecția filmului, în caz de întrerupere, anulare sau reprogramare a vizionarii din cauza deciziei autorităților, calamităților, a forței majore/cazului fortuit sau orice alte cazuri dovedite care nu sunt în puterea și răspunderea Cinema City, vizionarea va fi considerată finalizată, iar Cinema City nu va fi responsabilă pentru rambursarea biletului pentru proiecția anulată sau întreruptă.
26. În articolul precedent, forța majoră înseamnă orice eveniment sau apariție a unui eveniment care nu a putut fi anticipat de Cinema City în prealabil, și care a determinat încetarea sau anularea vizionarii (cum ar fi războiul, grevele, revoltele, blocajele sau alte tulburări la locul de muncă, incendiu, inundații, restricții de utilizare a transportului, combustibilului sau a energiei, rechizițiile, lipsuri de materiale, sau transport sau a forței de muncă, restricții impuse de autorități sau de proprietarul spațiului sau orice altă cauză care nu poate fi controlată de Cinema City). În cazul condițiilor meteorologice extreme, Cinema City își rezervă dreptul de a anula vizionarea și de a oferi o dată alternativă pentru vizionarea de film. În acest caz, pretul biletului nu se rambursează.
27. În cazurile menționate mai sus, la alegerea clientului:
• clientului i se va acorda un alt bilet pentru același film sau biletul curent va fi revalidat - dacă filmul mai este încă în programul de vizionare al cinematografului
sau
• clientului i se va acorda un alt bilet pentru un alt film conform programului de vizionare al multiplexului respectiv. În cazul în care clientul alege să valideze pentru un alt film, noul film trebuie să aibă aceeași categorie și preț al biletului cu filmul care a fost pierdut iar clientul nu poate pretinde o actualizare a categoriei filmului (de la film 2D la 3D sau mai mare, de la 3D la 4D sau mai sus, etc.).
28. Achiziționarea unui bilet dă dreptul clientului să viziteze o singură dată sala de cinema desemnată de Cinema City, pentru proiecția filmului respectiv, doar pe durata de vizionare a acestuia și doar pentru filmul la care se referă biletul utilizând numai locul marcat pe bilet și doar dacă clientul îndeplinește toate cerințele stabilite în aceste TCG și/sau în lege.
29. Dacă, după achiziționarea unui bilet, clientul refuză să participe la vizionare, renunță la vizionare sau nu își folosește locul în sala de cinema sau nu urmărește filmul sau părăsește vizionarea înainte de sfârșitul filmului, Cinema City nu va rambursa prețul biletului și nici nu va plăti nicio compensație clientului.
30. În cazul în care clientul are vreo reclamație în legătură cu calitatea proiecției, locul și/sau condițiile din sala de cinema, clientul trebuie să anunțe imediat managerul multiplexului despre astfel de probleme. Reclamațiile legate de problemele menționate mai sus, făcute în orice moment după jumatatea vizionarii sau după finalizarea vizionarii, nu vor fi luate în considerare de către Companie și nu se va acorda nicio compensație. In cazul in care reclamația clientului este gasită întemeiata, prevederile art. 22 devin aplicabile.
31. Cinema City România este înregistrată conform Legii privind taxa pe valoarea adăugată. Deoarece emiterea unei facturi nu este obligatorie conform legii, în cazul în care Clientul dorește să primească o astfel de factură, el trebuie să contacteze Compania la datele de contact enumerate în aceste TCGuri.
32. Cinema City are dreptul de a emite în orice moment, la propria sa latitudine, vouchere - cadou pentru bilete de cinema, în conformitate cu condițiile descrise în „Termeni și condiții pentru vouchere - cadou”. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați reglementările respective.
VÂNZĂRI ONLINE DE BILETE
33. Cinema City oferă clienților săi posibilitatea cumpărării online de bilete, prin intermediul site-ului web al companiei, www.cinemacity.ro. Pentru claritate, Cinema City nu oferă posibilitatea rezervării online a biletelor ci doar a achiziționării online a acestora.
34. Regulile și condițiile pentru vânzările online sunt guvernate de Termenii și condițiile pentru vanzări online de bilete (TCO) disponibile pe site-ul companiei.
BILETE GRATUITE
35. Cinema City oferă voluntar 10 bilete gratuite pe lună/multiplex pentru persoanele cu dizabilități permanente și însoțitorii acestora.
Vă informăm că persoanele cu dizabilități permanente și însoțitorii acestora pot beneficia de bilete gratuit în limita a 10 bilete pe lună/multiplex, pe baza certificatului de încadrare în grad de handicap, valabil la data prezentării, și a cărții de identitate. Însoțitorul va beneficia de bilet gratuit în condițiile specificate mai sus, numai dacă persoana cu dizabilități are dreptul la un însoțitor profesionist din cauza stării sale.
Biletele vor fi oferite pentru filmele 2D și 3D, inclusiv IMAX, dar fără a include sălile VIP și formatul 4DX. Acestea pot fi obținute exclusiv de la casele de bilete din cinematograf pentru proiecțiile cinematografice din ziua achiziționării, fără a avea posibilitatea de a rezerva biletele sau de a le folosi pentru o zi ulterioară.
Biletele gratuite se alocă în limita locurilor disponibile la momentul solicitării și în ordinea în care au fost solicitate, până la epuizarea acestora. Vă rugăm să contactați casierul cinematografului pentru a primi informații despre numărul de bilete gratuite rămase disponibile.
După epuizarea locurilor gratuite, clientul va beneficia de un preț redus aferent categoriei de persoane cu dizabilități.
REDUCERI
36. Cinema City stabilește un preț standard al biletelor pentru vizionări, care este supus reducerilor pentru anumite categorii de clienți și sub rezerva anumitor condiții după cum urmează:
-
Reducere pentru persoanele cu dizabilități permanente și însoțitorii acestora
Reducerea se acordă tuturor persoanelor cu dizabilități permanente prin prezentarea unui document valid care să ateste acest statut. Totodată, reducerea se acordă și însoțitorilor persoanelor cu dizabilități ce prezintă documente justificative care pot face dovada unei astfel de calități. Reducerea pentru persoanele cu dizabilități permanente va fi acordată după epuizarea locurilor gratuite oferite lunar, prezentarea documentului care conferă dreptul la reducere fiind necesară în ambele situații.
Reducerea oferită persoanelor cu dizabilități nu se cumulează cu alte reduceri oferite de Cinema City.
-
Reducere pentru copil
„Copilul” este considerat persoana care are vârsta de maximum 10 ani la data achiziționării biletului (toți copii de la 0 la 10 ani). Părintele/tutorele copilului este obligat să aibă asupra sa un document care să indice vârsta copilului și să îl prezinte personalului cinematografului, la cererea acestora. Documentul va fi prezentat personalului Cinema City numai în scopul verificării dreptului la reducere. Cinema City nu reține, înregistrează, copiază sau stochează sub nicio altă formă documentele prezentate.
-
Reducere pentru elevi
„Elevii” sunt considerați tinerii între 11 și 19 ani. Părintele/tutorele tanărului este obligat să aibă asupra sa un document care să indice vârsta acestuia și să îl prezinte personalului cinematografului, la cererea acestora. Documentul va fi prezentat personalului Cinema City numai în scopul verificării dreptului la reducere. Cinema City nu reține, înregistrează, copiază sau stochează sub nicio altă formă documentele prezentate.
-
Reducere pentru studenți
„Studenții” sunt considerați tinerii care urmează o formă de educație academică, cu normă întreagă, cursuri la seral , cursuri part time și având legitimația de student avizată la zi. Reducerea se aplică numai la prezentarea unui document valid, vizat la zi, care poate dovedi dreptul persoanei de a primi deducerea de preț respectivă.
-
Reducerea pentru pensionari
Reducerea se aplică tuturor pensionarilor, la prezentarea unei dovezi valabile a calității de pensionar a persoanei respective.
-
Reducere pentru profesorii care însoțesc grupurile școlare
Pentru fiecare grup școlar format din cel puțin 10 elevi/copii, un profesor care însoțește și supraveghează grupul are dreptul la un bilet la prețul de 0,00 RON, după verificarea capacității sale.
-
Reducerea CINEMARȚI
În fiecare zi de marți, clienții beneficiază de o reducere specială de la prețul de listă al filmelor 2D si 3D. Noul preț cu reducere CINEMARTI se regăsește în lista de prețuri de pe https://www.cinemacity.ro/static/ro/ro/cinemarti. Ochelarii 3D nu sunt incluși.
Vă rugăm să aveți în vedere că reducerea nu se aplică pentru formatele speciale de film: 4DX, IMAX si VIP și nici pentru avanpremiere. De asemenea, în cazul în care ziua de marți este o zi de sărbatoare legală / națională, reducerea nu se aplică. Prețul biletelor în zilele de marți sărbătoare legală sau națională este acela al biletelor dintr-o zi de weekend.
-
Reducerea Pachet de familie/Family Package pentru filmele de animație
Reducerea Pachet de familie/Family Package pentru filmele de animație
Pentru vizionarea unui film de animație dublat clasificat cu AG Audiență Generală, în format 2D și si 3D în familie, adulții din familie plătesc biletul la preț de copil. Reducerea este permanentă, pentru fiecare zi a săptămanii, la orice filmele de animație dublate. Ochelarii 3D nu sunt incluși. Detalii despre ofertă se găsesc pe https://www.cinemacity.ro/static/ro/ro/bilet-de-familie
Prin copil se înțelege orice persoană cu vârsta între 0-10 ani.
Vă rugăm să aveți în vedere că reducerea nu se aplică pentru formatele speciale de film: 4DX, IMAX și VIP și nici pentru avanpremiere.
Pachetele de familie sunt de 2, 3 sau 4 persoane după cum urmează:
- Family 2: pachetul contine 2 bilete: 1 copil + 1 adult
- Family 3: pachetul contine 3 bilete: min. 1 copil + max. 2 adult
- Family 4: pachetul contine 4 bilete: min. 1 copil + max. 2 adulti
Biletele din pachetul de familie se achizitioneaza ca pachet si nu se pot anula individual. Daca se doreste anularea unui singur bilet, anularea se va face cu respectarea conditiilor de anulare ale companiei, si va fi anulat tot pachetul.
37. Persoanele care doresc să cumpere bilete reduse trebuie să dovedească dreptul la reducerea respectivă (de exemplu, dovedindu-și vârsta, calitatea de student, elev sau pensionar etc.) prin unul sau mai multe documente actualizate, emise în România sau în străinătate, însoțite de o traducere oficială în limba română (dacă nu este în limba română) realizată de un traducător autorizat. Pentru a evita abuzurile, la prezentarea documentelor spre verificare de către personalul Cinema City, cel puțin unul din aceste documente trebuie să aibă fotografie Pentru categoria de discount copii, nu este necesar document cu poza. Documentele menționate la articolele 35, 36 și 37 vor fi prezentate personalului Cinema City exclusiv în scopul verificării dreptului la reducere. Cinema City nu reține, înregistrează, copiază sau stochează sub nicio altă formă documentele prezentate. Documentele de la articolele 35, 36 și 37 pot fi verificate de angajații Cinema City nu numai înainte de cumpărarea biletelor, ci și în timpul inspecției biletelor de către casieri sau înainte de accesul clienților în sala de cinema, de către gardieni sau personalul cinematografului. Prezenta clauză se aplică și în cazul în care clientul cumpără biletele online.
38. În cazul în care o persoană care dorește să utilizeze o reducere la prețul biletului nu își certifică dreptul la o reducere, vânzarea unui bilet cu reducere va fi refuzată. În cazul în care clientul a cumpărat deja biletul redus, i se va refuza accesul la vizionare, cu excepția cazului în care plătește diferența față de prețul unui bilet întreg. Persoana căreia i se refuză vânzarea unui bilet cu reducere, poate intra în continuare la vizionare dacă cumpără un bilet intreg pentru vizionarea pentru care nu are reducere.
39. Persoana care a cumpărat un bilet redus nu poate schimba sau acorda biletul unei alte persoane decât dacă acea altă persoană îndeplinește cerințele pentru a primi un bilet redus de același tip. Cu toate acestea, dacă un astfel de transfer a fost efectuat, persoana care achiziționează un bilet redus fără a avea dreptul de a-l cumpăra nu va avea acces la vizionare decât dacă, la latitudinea exclusivă a Cinema City, plătește diferența pană la prețul unui bilet întreg. Daca clientul refuza plata biletului intreg, Cinema City nu își asumă nicio responsabilitate și nu va datora nicio despăgubire sau rambursare către client.
40. Persoanele îndreptățite să beneficieze de o reducere din prețul obișnuit al biletului ar trebui să știe că pot exista vizionări la care nu se poate aplica un astfel de preț redus (pre-premiere, premiere, proiecții speciale, altele, în conformitate cu politicile de prețuri ale Companiei). Pentru aceste proiecții, persoanele nu vor putea beneficia de nicio reducere. Clienții trebuie să verifice în avans, pe site-ul Companiei sau la casele de bilete, dacă există o reducere aplicată la prețul biletului pentru vizionarea la care doresc să participe.
41. Prețurile biletelor pentru pre-premiere și premiere pot fi mai mari decât prețul obișnuit al biletelor. În caz de pre-premiere, premiere, proiecții speciale, alte evenimente speciale care urmează să fie anunțate de Companie, reducerile menționate la art. 35 și 36 nu sunt aplicabile.
42. Acumularea sau împărțirea (sharingul) reducerilor nu este posibilă. Dacă o persoană îndeplinește simultan mai multe condiții de reducere (de exemplu, clientul este atât pensionar, cât și persoană cu dizabilități), persoana respectivă are dreptul la o singură reducere, în funcție de categoria la care dorește să fie clasificată (în exemplul de mai sus clientul are dreptul să cumpere fie un bilet redus pentru un pensionar, fie un bilet redus pentru o persoană cu dizabilități). Un bilet cu reducere este disponibil pentru un singur bilet pentru persoana care are dreptul să primească reducerea respectivă, indiferent de numărul de bilete pe care le achiziționează simultan.
SERVICII 3D ȘI FILME CU EFECTE SPECIALE (4DX)
43. Prețul Serviciului 3D include prețul biletului pentru vizionare, precum și ochelarii Master Image 3D. Dacă clienții dețin deja proprii ochelari 3D Master Image, pot alege să cumpere doar biletul pentru vizionare. Cinema City informează clienții că este imposibil să vizionați corect un film desemnat 3D fără ochelarii 3D Master Image corespunzători.
44. În cazul filmelor care utilizează tehnologia Master Image 3D, prin plata prețului pentru serviciile 3D ochelarii Master Image 3D vor deveni proprietatea cumpărătorului lor. Ochelarii sunt reutilizabili. Cinema City nu oferă nicio garanție sau orice altă formă de reprezentare cu privire la capacitatea clienților de a viziona filme 3D și cu privire la calitatea vizionării, cu ochelari 3D care nu au fost achiziționați de la Cinema City. În cazul în care clientul decide să vadă filmul cu ochelari 3D care nu sunt achiziționați de la Cinema City. Clientul își asuma în întregime răspunderea pentru calitatea imaginii iar Compania nu îi datorează nicio rambursare de bilet și nici o despăgubire și nu își asumă nicio responsabilitate asupra calității 3D a filmului pe care clientul o percepe. Ochelarii 3D Cinema City pot fi folosiți de mai multe ori, dar Compania nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la numărul exact de câte ori pot fi folosiți ochelarii 3D.
45. În cazul filmelor care utilizează tehnologia IMAX 3D, achiziționarea Serviciului 3D acopera atat biletul la film cat și ochelarii 3D corespunzători. Dacă Clienții dețin proprii ochelari IMAX 3D, pot cumpăra doar biletul pentru vizionare. Cinema City informează că este imposibilă recepția corectă a filmului fără ochelarii IMAX 3D corespunzători.
46. Ochelarii 3D cumpărați la cinematograf vor fi colectați de la casier, împreună cu biletul. Ochelarii 3D cumpărați online vor fi colectați imediat înainte de vizionare, de la intrarea în sala de cinematograf, pe baza biletelor tipărite. Necolectarea de către Client a ochelarilor nu dă dreptul Clientului la o reducere a prețului, la o rambursare sau orice alt tip de compensație. Colectarea ochelarilor 3D este responsabilitatea Clientului și numai a Clientului. Pierderea sau deteriorarea ochelarilor înainte de vizionare nu dă dreptul Clientului la o reducere de preț, rambursare sau orice alt tip de compensație.
47. Compania nu poartă nicio responsabilitate pentru calitatea serviciului 3D în cazul în care clientul decide să vadă filmul cu proprii ochelari 3D, care nu au fost achiziționați de la Cinema City sau chiar achiziționați de la Cinema City, dar nu au fost întreținuți bine, ceea ce ar putea provoca zgârieturi sau orice altceva care va afecta calitatea serviciului furnizat.
48. În cazul filmelor care utilizează tehnologia 4DX, înainte de a achiziționa bilete pentru filme în format 4DX, vă rugăm să vă familiarizați cu regulile puse la dispoziție pentru astfel de vizionări. Puteți găsi Reglementările pentru filme 4DX pe site-ul web www.cinemacity.ro și la casele de bilete din fiecare multiplex, la dispoziția dumneavoastră.
FILME ȘI VIZIONĂRI
49. Toate filmele care rulează în sălile de cinema ale Companiei sunt clasificate de Centrul Național al Cinematografiei din România („CNC”) în funcție de segmentul de vârstă căruia le sunt destinate. Clienții au responsabilitatea de a verifica cu atenție clasificarea filmului înainte de a achiziționa biletele. Audiența filmului trebuie să corespundă vârstei spectatorului. Cu toate acestea, responsabilitatea pentru respectarea acestor clasificări de către public revine exclusiv cumpărătorilor de bilete.
I. AG - Audiență Generală
o Filme accesibile tuturor categoriilor de public care:
a) prin subiectele abordate și prin nivelul de dezvoltare intelectuală implicat pot fi vizionate și înțelese de persoane din orice categorie de vârstă;
b) prin conținutul lor nu afectează dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor;
c) se încadrează în standardele de decență acceptate de majoritatea publicului din România;
d) nu conțin unul sau mai multe dintre următoarele elemente:
1. scene de violență, cu excepția celor cu caracter minim și a celor care sunt integrate într-un context comic;
2. limbaj sau expresii vulgare;
3. nuditate sexuală sau comportamente sexuale;
4. scene care prezintă comportamente periculoase sau dăunătoare, care pot fi ușor imitate de copii;
5. scene care prezintă consumul de alcool, droguri sau tutun;
6. scene care arată utilizarea armelor albe și a armelor de foc.
e) nu se încadrează în categoriile de clasificare de la punctele II. - VI.
II. AP-12 - Aprobarea Părinților pentru copiii cu vârsta sub 12 ani
o Filme care pot fi vizionate de copii cu vârsta de până la 12 ani numai cu acordul părinților sau împreună cu părinții sau familia și care conțin unul sau mai multe dintre următoarele elemente:
a) subiecte sau teme care prin aria de interes pe care o reprezintă și prin nivelul de dezvoltare intelectuală implicat se adresează publicului spectator cu vârsta de până la 12 ani;
b) violență psihică și fizică de durată și intensitate minimă, în context realist sau susceptibil de a fi perceput ca atare, inclusiv în filmele de animație, comedii, parodii sau în filme cu subiecte fantastice și S.F.;
c) vulgarități lingvistice de durată și intensitate minimă;
d) nuditate cu conotații sexuale, dar fără comportament sexual;
e) scene în care armele albe sau armele de foc este minimal;
f) scene care demonstrează consumul de alcool și tutun;
g) scene de disensiuni în familie, acompaniate de violențe verbale;
h) nu se încadrează în categoriile de clasificare de la punctele III. - VI.
III. N-15- Nu este potrivit pentru copiii cu vârsta sub 15 ani
o Este necesară prezența unui adult la momentul achiziționării biletului și să își exprime consimțământul cu privire la vizionarea de către copiii sub 15 ani a filmului clasificat N-15, deoarece filmul conține unul sau mai multe dintre următoarele:
a) subiecte sau teme care prin aria de interes pe care o reprezintă și prin nivelul de dezvoltare intelectuală implicat nu se adresează publicului spectator cu vârsta de până la 15 ani;
b) scene de violență de intensitate și durată medie (care nu depășesc 50% din durata filmului);
c) scene cu comportamente sexuale și scene de viol nedetaliate;
d) vulgarități de limbaj, gest obscene de durată sau intensitate medie;
e) scene de consum de alcool, tutun sau de droguri, fără a face apologia folosirii lor, care nu îndeamnă în mod explicit la imitarea acestor comportamente;
f) scene cu comportamente și atitudini antisociale care pot fi imitate cu ușurință;
g) scene în care se face uz de arme albe sau arme de foc;
h) scene de cruzime față de oameni sau animale de intensitate și durată medie;
i) nu se încadrează în categoriile de clasificare de la punctele IV. - VI.
IV. IM-18 – Filme interzise minorilor
o Intrarea nu este permisă sub vârsta de 18 ani, chiar și însoțit de un părinte/tutore, deoarece filmul poate fi horror, erotic, thriller etc., care conține unul sau mai multe dintre următoarele elemente:
a) scene de violență fizică și psihică repetate, care depășesc 50% din durata filmului;
b) scene de prezentare a actului sexual explicit, scene de viol;
c) limbaj vulgar, gesturi obscene de durată și intensitate mare;
d) scene care încurajează explicit plăcerile sadice sau consumul de droguri;
e) scene cu conținut de cruzime sau sadism de durată și intensitate mare;
f) scene care detaliază tehnicile criminale;
g) scene care detaliază actele și tehnicile suicidale;
h) nu se încadrează în categoriile de clasificare de la punctele V. - VI.
V. IM-18 XXX - Filme interzise persoanelor cu vârsta sub 18 ani și vizionarii publice.
o Filme care conțin:
a) scene cu conținut excesiv de cruzime sau sadism;
b) filme pornografice;
c) nu se încadrează în categoria de clasificare la punctul VI.
VI. IC - Filme interzise
o Această categorie include:
a) filme care prin conținutul lor incită la violență, ură, discriminare și intoleranță sau care promovează și glorifică orice comportament discriminatoriu pe motive de origine etnică, naționalitate, rasă, sex și preferințe sexuale, culoare, limbă, religie sau apartenență religioasă, opinie politică sau de altă natură; origine socială, afiliere sau asociere cu o minoritate națională, proprietate, naștere sau care încalcă drepturile fundamentale ale omului;
b) filmele al căror scop principal este de a face referiri peiorative sau discriminatorii cu privire la originea etnică, naționalitatea, rasa, religia ori la vreun handicap al minorilor;
c) filme care prezintă în detaliu mijloacele și metodele sinuciderii;
d) filme pornografice cu minori implicați sub orice formă în comportament sexual explicit;
e) filme în care actorii adulți joacă rolurile minorilor cu un comportament sexual explicit sau imagini care, deși nu prezintă personaje reale, simulează credibil comportamente sexuale explicite ale minorilor;
f) filme cu caracter zoofil sau necrofil.
50. Cinema City nu poartă nicio responsabilitate pentru clasificarea filmului. Fiecare client adult decide pe cont propriu și pentru copiii săi, în cazul în care o astfel de decizie este permisă, dacă vizionează un anumit film, ținând seama de regulile speciale pentru accesul la vizionarea de filme a persoanelor cu vârsta sub 18 ani.
51. Accesul clienților la vizionări este permis de Cinema City în conformitate cu clasificarea filmelor și limitările rezultate din aceasta. Dacă un client a achiziționat un bilet pentru o vizionare la care clientul nu are dreptul de acces din cauza categoriei filmului făcută de către CNC și a vârstei clientului iar acest acces este refuzat, Cinema City nu va rambursa clientului prețul biletului, nici nu va înlocui biletul pentru o altă vizionare și nici nu va plăti nicio compensație clientului. În momentul cumpărării biletului, responsabilitatea pentru respectarea acestor clasificări de către public revine exclusiv clientului care cumpără biletul.
52. Cinema City poate verifica vârsta clienților care doresc să participe la o vizionare, pentru a verifica dacă sunt îndeplinite cerințele de vârstă care rezultă din clasificarea filmelor de către CNC. Verificarea poate fi efectuată nu numai înainte de vânzarea biletului, dacă este posibil, ci și în timpul inspecției biletului și a accesului clientului în sala de cinema. Cinema City poate refuza accesul la vizionare unui client a cărui vârstă nu îndeplinește cerințele care rezultă din clasificarea filmului. Verificarea vârstei clienților se efectuează în conformitate cu regulile stabilite în secțiunea „Securitate și verificări” din aceste TCG.
53. Cinema City nu este responsabilă și nu oferă nicio garanție cu privire la conținutul filmelor, la valoarea lor artistică sau dacă aparțin unui anumit gen sau dacă sunt potrivite pentru copii, femei însărcinate, persoane în vârstă și persoane cu boli de inimă sau alte boli. Unele filme folosesc lumini strălucitoare, intermitente, modele vizuale și/sau imagini care pot provoca disconfort și/sau convulsii celor cu epilepsie fotosensibilă. Clienții sunt obligați să verifice înainte de vizionare și să se asigure că vizionarea se potrivește lor și celor care îi însoțesc și nu dăunează stării lor de sănătate.
54. Cinema City va face toate eforturile rezonabile pentru a se asigura că programul anunțat de vizionare a filmelor este respectat. În cazul modificărilor programului de vizionare, dacă nu există clienți care au cumpărat bilete pentru vizionările modificate sau anulate, Cinema City nu va plăti unor potențiali clienți nicio compensație. Relațiile dintre Cinema City și clienții care au achiziționat bilete pentru vizionările anulate sau modificate vor fi guvernate de regulile prevăzute la articolul 22 de mai sus. Modificările programelor de vizionare deja programate vor fi anunțate pe site-ul web al Cinema City unde este publicat programul filmelor și în multiplexuri, unde clienții pot verifica singuri pentru astfel de modificări.
55. Înainte de începutul vizionării fiecărui film, pentru o durată de până la 25 de minute, Cinema City are dreptul de a difuza trailere și spoturi comerciale. Prin urmare, ora programată de începere a vizionarii se referă la începutul trailerelor și spoturilor comerciale și nu la începutul filmului.
56. Femeile însărcinate și persoanele însoțite de copii cu vârsta de până la 5 ani au prioritate la casele de marcat, precum și la restul serviciilor oferite de Cinema City.
ACCESUL PERSOANELOR CU VÂRSTA SUB 18 ANI
57. Accesul persoanelor sub 18 ani la vizionarea filmelor Cinema City se va face în conformitate cu limitele de vârstă stabilite de clasificarea filmelor de către CNC și va fi reglementat de următoarele reguli::
- În timpul vizionărilor marcate cu categoria „AG” - „Public general”, toți clienții, indiferent de vârsta lor, vor avea acces în sala de cinematograf;
- În timpul vizionărilor marcate cu categoria „AP-12” - „Nerecomandat copiilor cu vârsta sub 12 ani”, clienții cu vârsta sub 12 ani au acces în sala de cinema numai cu acordul și/sau în compania unui părinte/tutore;
- În timpul vizionărilor marcate cu categoria „N-15” - „Nerecomandat copiilor cu vârsta sub 15 ani” un adult trebuie să fie prezent în momentul achiziționării biletului și să își exprime consimțământul cu privire la vizionarea filmului cu rating N-15 de către copiii sub 15 ani;
- În timpul vizionărilor marcate cu categoria „IM-18” - „Interzis persoanelor cu vârsta sub 18 ani” persoanelor cu vârsta sub 18 ani nu li se va acorda acces în sala de cinema, chiar dacă sunt însoțite de un părinte/tutore;
- Proiecția marcată cu categoria „IM-18 XXX” - filmele interzise pentru persoanele cu vârsta sub 18 ani și proiecției publice nu sunt proiectate în sălile Cinema City pentru public;
- Proiecțiile marcate cu mențiunea „IC” sunt interzise pentru vizionare sau comunicare și nu sunt proiectate în sălile Cinema City.
58. Cinema City are dreptul de a refuza accesul la o vizionare a oricărui client care trebuie să fie însoțit, dar însoțitorul lipsește sau care nu îndeplinește criteriile stabilite în prezentele T&C, indiferent dacă aceste persoane au achiziționat bilete pentru vizionarea la care solicită să participe.
59. În cazul în care Cinema City refuză accesul în conformitate cu punctul precedent, Cinema City nu va rambursa persoanelor cărora li se refuză accesul, prețul biletului plătit de aceștia și nu va plăti nicio altă compensație. Verificarea vârstei persoanelor se efectuează în conformitate cu regulile stabilite în secțiunea „Securitate și verificări” din aceste TCG.
60. Pentru confortul clienților noștri și al copiilor lor, nu recomandăm ca cinematografele Cinema City să fie vizitate de copii sub 3 ani sau mai mari dar cu probleme de sănătate. Părinții ar trebui să fie conștienți de faptul că, condițiile din sălile de cinema pot să nu fie potrivite pentru copiii lor - în timpul vizionărilor luminile sunt stinse, sunetul este puternic, luminile flash sunt prezente și unele dintre filme au efecte sonore sau vizuale speciale care pot surprinde sau deranja copiii și/sau să creeze probleme psihologice sau de altă natură, mentale sau fizice. Dacă insistați să participați la o vizionare împreună cu copilul dvs., vă rugăm să fiți conștienți de faptul că Cinema City nu își asumă nicio responsabilitate și nu plătește nicio despăgubire pentru orice prejudiciu pe care copilul dumneavoastră l-ar putea suferi din cauza prezenței sale în sala de cinema împotriva recomandărilor noastre.
61. În cazul în care copilul minor prezent în sala de film este deranjat de zgomotele/luminile de flash/atmosfera din sala cinematografului și clientul decide să părăsească sala de cinema înainte de terminarea filmului, clientul nu are dreptul la rambursarea prețului biletului sau orice altă compensație. Dacă copilul este zgomotos sau deranjează prin comportament ceilalți spectatori ai vizionarii, dvs. și/sau copilul ați putea fi rugați să părăsiți imediat sala de cinema, caz în care nu aveți dreptul la rambursarea prețului biletului sau orice altă compensație.
62. Fiecare persoană cu vârsta cuprinsă între 0+ luni și 18 ani care participă la o vizionare în multiplexurile Cinema City ar trebui să cumpere un bilet, indiferent dacă o astfel de persoană folosește un loc în sala de cinematograf pentru a viziona filmul sau stă pe scaunul părintelui/însoțitorului. Persoanele cu vârsta de până la 18 ani pot beneficia de o reducere la prețul obișnuit al biletului, în conformitate cu secțiunea „Reduceri” a acestor TCG.
ACCESUL ANIMALELOR
63. Animalele, indiferent de tipul și starea lor, nu li se va permite accesul la multiplexurile Cinema City. Excepțiile sunt permise numai pentru câinii îndrumători ai persoanelor cu dizabilități. Pentru a fi permis în sala cinematografului, câinele ghid trebuie să fie condus cu o curea scurtă, care nu se întinde, iar pașaportul său veterinar și certificatul de câine ghid trebuie să fie prezentate angajaților din Cinema City pentru inspecție. Nu este necesar un bilet pentru câinele ghid.
REGULI DE COMPORTAMENT
64. În sălile de cinema, clienții vor avea acces cu nachos, popcorn sau băuturi alcoolice numai în situația în care sunt cumpărate de la cafeneaua sau bufetul din interiorul multiplexului.
65. În multiplexurile Cinema City nu este permis:
• transportul și consumul alimentelor și băuturilor alcoolice cumpărate din afara multiplexului respectiv;
• folosirea meselor, care sunt amplasate la cafenelele situate în interiorul multiplexurilor Cinema City, de către orice alte persoane decât clienții care consumă produse achiziționate fie de la cafeneaua respectivă, fie din bufetul, care se află și în interiorul cinematografului. Persoanele care nu consumă nu au voie să folosească masa chiar dacă dețin bilete pentru oricare dintre filmele proiectate în cinematograf.
• consumul de alimente cumpărate în afara multiplexului respectiv, este interzis, chiar dacă clienții au cumpărat și produse de la cafeneaua sau bufetul nostru și au bilete pentru cinema;
• să fumeze sub orice formă și prin orice mijloace, inclusiv dar fără a se limita la tigări din tutun, țigări electronice și orice altceva similar în orice loc din interiorul multiplexului;
• achiziționarea și/sau consumul în multiplex de băuturi alcoolice de către persoane sub 18 ani;
• deținerea și utilizarea în multiplex de arme, muniție, explozivi, articole pirotehnice, alte dispozitive periculoase, narcotice, substanțe ilegale și orice alte substanțe a căror utilizare este interzisă și/sau periculoasă pentru viața și sănătatea oamenilor;
• discuțiile și orice alte activități în sălile de cinema care deranjează sau pot deranja pe ceilalți clienți în timpul vizionărilor (lovind și împingând scaune, foșnet, vorbind pe telefoane mobile, redare de înregistrări video sau sonore, cântatul, alergatul, urcatul, săritul etc.);
• utilizarea telefoanelor mobile în sălile de cinema este interzisă ca o curtoazie pentru ceilalți spectatori. Toate telefoanele ar trebui să fie puse în modul „Silentios” pe toată durata vizionării; de asemenea, trimiterea mesajelor nu este permis, deoarece lumina de pe telefon ar putea deranja ceilalți spectatori care urmăresc filmul;
• amplasarea picioarelor (cu pantofi sau nu) pe scaune/mese/alte obiecte din cinematograf;
• alergare pe coridoare, pasarele, scări sau în hol;
• din motive de securitate - așezatul pe scări, podea sau în orice alte locuri din hol, diferite de locurile scrise pe biletele clientului;
• lăsarea copiilor mici nesupravegheați;
• lăsarea copiilor mici să provoace tulburări ale altor spectatori;
• eliminarea deșeurilor in alte locuri decat cele din zonele desemnate;
• amplasarea obiectelor personale pe scaune pentru care nu se cumpără bilet sau între rândurile de scaune sau pe culoare;
• intrarea și șederea în birourile personalului și birourile tehnice;
• intrarea și șederea în multiplex a persoanelor vizibil intoxicate, agitate sau cu starea de spirit agresivă, precum și a persoanelor despre care se poate presupune că se află sub influența substanțelor ilegale;
• intrarea și șederea în cinematograf a persoanelor cu îmbrăcăminte indecentă sau aspect neigienic sau neîngrijit;
• intrarea în cinematograf cu bagaje voluminoase;
• intrarea și șederea în cinematograf a persoanelor care refuză să fie verificate;
• provocarea intenționată de pagubelor de orice fel pentru Cinema City și refuzul de a le acoperi,
• un client să lase alte persoane înăuntrul salii de cinema prin ușile de ieșire sau în orice alt mod, dacă acelor persoane nu li se permite să participe la vizionarea respectivă din cauza oricăruia dintre motivele menționate în acest TCG.
66. Persoanelor care nu respectă regulile de conduită de mai sus li se va cere să părăsească multiplexul, indiferent dacă au achiziționat un bilet, chiar dacă vizionarea nu a început sau este în desfășurare. În cazul în care clienții refuză să părăsească voluntar multiplexul, aceștia pot fi obligați să părăsească multiplexul de către agenții de securitate ai acestuia sau de către autoritățile de poliție, pe care personalul cinematografului ii va suna în cazul în care clientul refuză să respecte regulile și/sau devine agresiv. Cinema City nu va rambursa clienților care au plecat sau au fost obligați să părăsească multiplexul din motivele menționate mai sus, prețul biletului sau prețul celorlalte servicii utilizate de aceștia și nici nu le va plăti o compensație de niciun fel. În cazul în care clientul căruia i s-a cerut să părăsească multiplexul a cauzat daune de orice fel pentru Cinema City, Cinema City poate solicita despăgubiri de la clientul respectiv.
PIRATERIE
67. Filmele proiectate în multiplexurile Cinema City sunt rezultatul eforturilor a sute de oameni și sunt protejate de legea drepturilor de autor. Pentru a le proteja drepturile și munca, este strict interzisă utilizarea camerelor video și a oricărui alt dispozitiv de înregistrare, filmare sau difuzare în timpul vizionărilor de film in sălile de cinema. În cazul în care se identifică un client care filmează/înregistrează în sala de cinema, i se va cere să șteargă materialul filmat/înregistrat și va fi invitat să părăsească sala de cinema. Cinema City nu va rambursa clienților care au plecat sau au fost obligați să părăsească multiplexul din motivul menționat anterior, prețul biletului sau prețul celorlalte servicii utilizate de aceștia și nici nu le va plăti nicio compensație de niciun fel. În cazul în care clientul căruia i s-a cerut să părăsească multiplexul a cauzat daune de orice fel către Cinema City din cauza unor astfel de acte, Cinema City poate solicita despăgubiri de la clientul respectiv.
68. Orice înregistrare, copiere, reproducere, distribuție, difuzare sau transmisie de filme și materiale de film fără permisiune este sancționată de lege. În acest sens, este ilegal să copiați sau să filmați materiale protejate prin drepturi de autor, incluzând, dar nu exclusiv, lungmetrajul principal, previzualizările și orice muzică redate in multiplexurile Cinema City. Cinema City interzice astfel de acțiuni pe teritoriul multiplexurilor sale. Compania își avertizează clienții că orice persoană care încalcă regulile anti-piraterie va fi imediat rugată sau forțată să părăsească sala cinematografului și nu va fi acordată nicio compensație, conform prevederilor art 66.
Clienților nu li se va permite să intre în cinematograf purtând „Google Glasses” (sau orice alt dispozitiv similar) sau orice altă tehnologie portabilă capabilă să înregistreze imagini și/sau sunet.
69. Cinema City le cere clienților să nu păstreze în secret orice încălcare a drepturilor de autor și a drepturilor conexe și să raporteze astfel de încălcări personalului cinematografului.
SECURITATE ȘI VERIFICĂRI
70. Multiplexurile Cinema City sunt zone păzite. Agenții de securitate și dispozitivele tehnice pentru supravegherea video sunt utilizate pentru a securiza fiecare locație și/sau a proteja persoanele prezente în locație. Zona sub supraveghere video este marcată cu informații separate pentru client (sau invitați) la intrare. Agenții de securitate ai multiplexurilor trebuie să poarte o carte de identitate cu o fotografie, o insignă și o uniformă specială. Agenții de securitate ai multiplexurilor Cinema City au dreptul să solicite respectarea prezentelor TCG și au următoarele atribuții:
• verificarea biletelor de intrare a tuturor clienților;
• verificarea documentelor de identitate si alte documente relevante ale clienților care beneficiază de reduceri și ale celor care trebuie să dovedească vârsta pentru a li se permite accesul la anumite filme și permiselor de trecere ale angajaților multiplexurilor Cinema City;
• verificarea aprobării părinților/tutorilor pentru persoanele care au nevoie de o astfel de aprobare;
• să solicite persoanelor care nu respectă regulile de conduită să plece;
• oprirea intrarii în multiplex/sălile de cinema a persoanelor, în condițiile menționate la art. 65;
• oprirea persoanei să părăsească multiplexul în caz de incidente de securitate, înainte de sosirea poliției;
• apelarea poliției în caz de incident de securitate de orice fel;
71. Clienții pot dovedi îndeplinirea condițiilor de acces în sălile de cinema și a condițiilor de cumpărare și utilizare a biletelor reduse prin toate documentele adecvate și actualizate emise în limba română sau cele in limbă străină însoțite de o traducere oficială în limba română realizată de un traducător autorizat, cum ar fi cartea de identitate, pașaportul, permisul de conducere, certificatul de naștere, carnetul de student certificat, carnetul școlar etc. Aceste documente pot fi solicitate pentru inspecție de către casieri, uşieri, agenții de securitate sau alți angajați ai multiplexurilor în cazuri specifice descrise în prezentul TCG. În cazul în care o persoană nu este dispusă să prezinte un document care să certifice dreptul său de a intra în sala de cinema sau de a cumpăra bilete cu reducere, acestei persoane nu i se va acorda acces, respectiv bilete cu reducere. În cazul în care clienții au cumpărat deja biletul dar refuză să prezinte documentul relevant, Cinema City nu va rambursa prețul biletului sau prețul celorlalte servicii utilizate de aceștia și nici nu le va plăti o compensație de niciun fel. Documentele menționate în articolul 70 vor fi prezentate personalului Cinema City exclusiv în scopul confirmării dreptului de a accesa sala de cinema sau de a cumpăra bilete reduse. Cinema City nu reține, înregistrează, copiază sau stochează sub nicio altă formă documentele prezentate.
72. Biletele și documentele clienților pot fi verificate atunci când achiziționează bilete sau ulterior, la intrarea în sala de cinema menționată pe bilet sau în timpul șederii acestuia, în cazul în care angajații Cinema City sau agenții de securitate suspectează orice încălcare a legii sau a acestor TCG-uri de către client sau cu cooperarea clientului.
73. Nici Cinema City și nici agenții de securitate din multiplexuri nu vor fi responsabili pentru biletele pierdute sau furate sau bunurile personale lăsate nesupravegheate. Cinema City nu va fi trasă la răspundere pentru orice daune sau pierderi ale bunurilor clientului, indiferent de cauză.
RĂSPUNDERE
74. Fără a aduce atingere aplicabilității prevederilor legale obligatorii, răspunderea Cinema City în legătură cu sau care decurge din serviciile oferite de companie sau activitățile sale ca exploatant de film care administrează multiplexurile specificate la începutul acestor TGC, va fi limitată la abateri intenționate și neglijență gravă și va fi limitată de prețul plătit de clienți pentru serviciile respective (de exemplu, prețul biletului, prețul ochelarilor 3D etc.). Cinema City nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice pierdere specială, indirectă sau circumstanțială suferită de clienți în vreun fel sau ca urmare a acestora.
75. Cinema City nu va fi răspunzătoare dacă, din orice motiv, site-ul său web nu este disponibil pentru orice perioadă. Accesul la site poate fi suspendat temporar sau permanent în orice moment și fără notificare prealabilă. Cinema City nu garantează niciun rezultat specific din utilizarea acestui site. Cinema City va fi scutit de orice răspundere pentru actele, omisiunile și conduita oricăror utilizatori terți și/sau hackeri, dacă este cazul.
76. Cinema City nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice informații afișate sau difuzate în orice cinematograf operat de acesta, de către o terță parte, sau pentru conținutul oricărui film sau reclamă care este prezentat în orice cinematograf operat de acesta.
77. Cinema City nu își asumă nicio răspundere pentru acțiunile și/sau comportamentele inadecvate ale clienților săi împotriva altor clienți și a terților care au pătruns în cinematografe prin încălcarea prezentului TCG.
DIVERSE
78. Pentru toate aspectele care nu sunt reglementate în mod explicit în prezentele, se va aplica legea română.
79. Cinema City va ține în fiecare dintre multiplexele sale un registru de plangeri, laude și reclamații. Reclamațiile pot fi depuse în timpul programului de lucru în multiplexuri și/sau la adresa înregistrată a Companiei și/sau prin email. În cazul unei probleme sau nereguli în cinematograf, vă rugăm să contactați imediat managerul cinematografului respectiv. Reclamațiile întârziate cu privire la o problemă în curs care poate fi verificată pe loc nu vor fi luate în considerare.
80. Clientul poate depune o reclamație cu privire la neregulile din cinematograful din cadrul unei perioade de maxim 7 (șapte) zile calendaristice de la descoperirea problemei, dacă nu se specifică altfel aici. Reclamația poate fi trimisă și prin e-mail la adresa: [email protected]. În conținutul reclamației, clientul trebuie să specifice obiectul nemulțumirii si să dea cat mai multe amănunte cu privire la aceasta.
81. Reclamația va fi examinată și soluționată de Companie în termen de 20 de zile lucrătoare de la momentul în care Compania primește reclamația. Compania va informa clientul despre decizia sa prin e-mail și/sau prin curier plătit de client, la alegerea clientului exprimată in reclamație.
82. Orice reclamație va fi luată în considerare numai însoțită de originalul biletului achiziționat, ca dovadă a faptului că clientul a participat la evenimentul respectiv.
83. În cazul unui litigiu între clienți și Cinema City, părțile vor depune toate eforturile rezonabile și necesare pentru a soluționa litigiul într-un mod amiabil prin negocieri și concesiuni reciproce. Dacă nu se ajunge la un acord în termen de o lună de la esecul negocierilor amiabile, acesta va fi înaintat instanței române competente din municipiul București.
84. Achiziționarea de bilete pentru un film sau alt eveniment/vizionare specială este considerată un contract pentru furnizarea de servicii de activități de agrement, prin care Compania se angajează să furnizeze acest serviciu la un anumit moment dat sau într-o anumită perioadă și, ca atare, clientul nu se poate retrage din contract așa cum este specificat în art. 16 lit. l) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare.
REGULI GDPR
85. Când ne furnizați datele dvs. personale, confirmați că informațiile pe care ni le furnizați care vă identifică sunt corecte și complete și, în cazul capacității juridice limitate, că aveți consimțământul unui părinte sau al unui tutore legal pentru a ne furniza aceste date sau în cazul în care acționați în numele unui minor (copil) sau al unei persoane fără capacitate juridică - că sunteți autorizat să ne furnizați aceste date. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că datele dvs. cu caracter personal sunt actualizate iar Cinema City nu este responsabil pentru problemele care decurg din erori sau omisiuni în datele personale. Puteți actualiza propriile date personale în orice moment, contactându-ne la: [email protected]. În cazul în care clientul are vârsta sub 18 ani, părintele sau tutorele său legal poate, de asemenea, să notifice Cinema City cu privire la orice modificări sau inexactitate în datele lor. Mai jos veți găsi informații generale despre modul în care prelucrăm datele dvs.
86. Operatorul de date al datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează serviciile/produsele oferite de Cinema City este Cinema City Romania SRL, o companie cu sediul social în St. Alexandru Boicescu, nr. 10A District 5, 050484. Contactul cu operatorul de date este posibil prin e-mailul menționat la punctul 85 sau în scris (prin poștă folosind adresa menționată mai sus sau prin formularul de contact: https://www.cinemacity.ro/contact). De asemenea, am numit responsabilul cu protecția datelor, care poate fi contactat prin e-mail: [email protected] sau prin corespondență la adresa noastră.
87. Vă rugăm să rețineți că datele personale sunt prelucrate în scopurile descrise în Politica noastră de confidențialitate și include prelucrarea pentru a:
i. să permită și să implementeze corect serviciile/produsele comandate, în special pentru: să vă înregistrați biletul cumpărat și/sau reducerea, să vă furnizam e-mailuri de ajutor legate de cumpărare, să verificați identitatea sau dreptul la reducere sau vârsta; decontarea plăților pentru servicii - pe baza necesității de a încheia și implementa un contract care este obligatoriu sau de a lua măsuri înainte de încheierea acestuia la cererea dvs. (bază: articolul 6 alineatul (1) litera b din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului 2016 / 679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE („GDPR”);
ii. luarea în considerare a oricăror reclamații, contractul actual legat de serviciile/produsul comandat, arhivarea în scopul stabilirii, exercitării sau apărării revendicărilor legale, securității persoanelor și a bunurilor, inclusiv prevenirea împotriva COVID-19 - pe baza informațiilor noastre - denumite interese legitime, care sunt respectiv: clarificarea problemelor, necesitatea contactului permanent, apărarea sau soluționarea sau exercitarea cererilor, necesitatea securizării zonei și a persoanelor (bază: articolul 6 alineatul (1) litera f din GDPR);
iii. îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre, dezvoltarea de noi produse și servicii și activități de marketing ale produselor și serviciilor proprii (în forma tradițională) - pe baza intereselor noastre legitime, care sunt menționate în această secțiune de activități, inclusiv urmărirea dezvoltării și promovarea serviciilor Cinema City (bază: articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR);
iv. cu un consimțământ separat - în scopul indicat în declarația dvs. separată (clauza de consimțământ), care se referă la primirea informațiilor promoționale (de marketing) numai dacă ne oferiți consimțământul dat în mod liber (bază: articolul 6 alineatul (1)) ( a) din GDPR) ;
v. și să permită Cinema City să își respecte obligațiile legale, cum ar fi respectarea legii privind vizionarea de filme, cu restricții de vârstă, obligații contabile sau de evidență contabilă (bază: articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR).
88. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, dar necesară pentru scopurile menționate mai sus, deoarece fără furnizarea datelor, nu vom putea, de ex,. încheia în mod corect achiziționarea de bilete, realiza contactul cu dvs., soluționa reclamațiile dumneavoastră etc. etc. Fiecare persoană vizată are dreptul de a cere de la noi accesul la datele sale, rectificarea, ștergerea sau limitarea prelucrării, dreptul de a obiecta la prelucrare. Dacă datele sunt prelucrate pe baza consimțământului, aveți dreptul să le revocați în orice moment fără a afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Dacă credeți că nu am respectat drepturile dvs. de protecție a datelor, puteți depune o reclamație la organul de supraveghere de la Autoritatea națională pentru supravegherea și protecția datelor cu caracter personal (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal), B-dul G -ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod portal 010336, București, România sau la www.dataprotection.ro
89. Datele vor fi stocate, pe durata relațiilor dvs. cu noi și după finalizarea acestora - până la expirarea perioadei de limitare a creanțelor în conformitate cu politica noastră de păstrare. Dacă procesăm datele, sunteți de acord (atunci când este necesar), ca acestea vor fi păstrate până la revocare.
90. Mai multe informații despre modul în care procesăm datele cu caracter personal sunt prezentate în Politica noastră de confidențialitate la https://www.cinemacity.ro/static/en/ro/privacy-policy-ro.
DISPOZIȚII FINALE
91. Cinema City își rezervă dreptul de a modifica periodic Termenii și Condițiile Generale fără notificare prealabilă. Modificările vor intra în vigoare după publicarea și postarea pe site-ul companiei și la casele de bilete din fiecare multiplex. Vă rugăm să vă asigurați că le verificați în mod regulat, pentru orice modificare. Actualizarea Termenilor și condițiilor vor avea efect doar pentru viitor, din momentul publicării pe site și la casele de bilete, fără a afecta achizițiile de bilete online și tranzacțiile deja efectuate conform regulilor vechilor Termeni și condiții.
92. Problemele care nu sunt reglementate de prezentele Termeni și Condiții vor fi guvernate de reglementările Codului civil și ale Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
- Scopul prezentei politici de confidențialitate
- Cine suntem și cu ce ne ocupăm?
- Cum ne puteți contacta?
- Ce date cu caracter personal colectăm și cum le utilizăm?
4.1 Aducerea la îndeplinire a produselor și serviciilor
4.2 Servicii pentru clienți
4.3 Concursuri, premii oferite prin tragere la sorți și alte promoții
4.4 Feedback-ul dvs. despre produsele și serviciile noastre
4.5 Cunoașterea și înțelegerea clienților
4.6 Comunicări în scopuri de marketing
4.7 Administrarea afacerii și respectarea legislației
4.8 Sănătate și siguranță
4.9 Alte scopuri - Cum vă obținem consimțământul?
- Modul în care utilizăm cookie-urile și alte tehnologii similare
- Cui distribuim datele dvs. cu caracter personal?
- Transferuri ale datelor dvs. cu caracter personal în străinătate
- Linkuri și servicii ale terțelor părți
- Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal?
- Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. cu caracter personal
- Cum puteți avea acces la datele dvs. cu caracter personal și celelalte drepturi ale dvs.
- Modificări aduse acestei politici de confidențialitate
4.1 Aducerea la îndeplinire a produselor și serviciilor
Dacă doriți să cumpărați din secțiunea Cadouri de pe Site-urile noastre, va trebui să ne furnizați numele, detaliile cardului de plată și adresa de e-mail și, atunci când solicitați să vă trimitem cadoul prin poștă, și adresa de livrare. În cazul în care ne solicitați să trimitem cadoul direct destinatarului, trebuie să ne furnizați și numele destinatarului și adresa de livrare pentru aceste cadouri trimise prin poștă sau numele și adresa de e-mail ale destinatarului, în cazul în care aceste cadouri sunt transmise prin e-mail.
Dacă alegeți să plătiți pentru achizițiile dvs. de pe site-ul nostru prin card de credit sau de debit, aceste plăți vor fi procesate de furnizorii noștri de plăți, și nu de Cinema City. Apăsând click pentru continuarea plății, luați cunoștință și sunteți de acord că: (i) veți părăsi Site-ul nostru și vă vom transfera pe site-ul furnizorului de plăți; (ii) toate datele cu caracter personal introduse de către dvs. pe site-ul furnizorului de plăți vor face obiectul politicii de confidențialitate al acelui furnizor. De asemenea, este posibil să primim de la procesatorul nostru de plăți o parte din detaliile de plată, cum ar fi: numele dvs., adresa de e-mail și unele cifre ale numărului cardului dvs. de plată. Acestea vor fi folosite pentru a face legătura între plata și biletul achiziționat de pe Site-ul nostru și pot fi, de asemenea, utilizate de către noi în cazul unei rambursări.
Care este baza noastră legală?
Avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile care rezultă din orice contract încheiat cu dvs., cum ar fi contractul încheiat pentru achiziționarea biletului.
Care este baza noastră legală?
Este în interesul nostru legitim să vă folosim datele cu caracter personal astfel încât să vă asiguram cel mai bun serviciu de relații cu clienții.
- Email-uri de marketing. Utilizăm informațiile pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu Site-ul nostru, cu comunicările transmise către dvs. prin e-mail și/sau în legătură cu produsele și serviciile noastre disponibile în cinematografe (consultați secțiunea Cunoașterea și înțelegerea clienților pentru mai multe detalii despre informațiile colectate și despre cum sunt acestea colectate) și/sau adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite comunicări în scopuri de marketing prin e-mail și mesaje text, în cazul în care v-ați exprimat consimțământul pentru a primi astfel de comunicări în scopuri de marketing sau în cazul în care există folosim un alt temei legal pentru o astfel de prelucrare.
- Publicitate online personalizată. Folosim informațiile pe care le observăm în legătură cu dvs. din interacțiunile dvs. cu Site-ul nostru, cu comunicările prin e-mail transmise către dvs. și/sau cu produsele și serviciile disponibile în cinematografele noastre (consultați secțiunea Cunoașterea și înțelegerea clienților de mai sus pentru mai multe detalii despre datele colectate și despre modul în care acestea sunt colectate) pentru a vă oferi publicitate online personalizată.
- Remarketing pe rețelele de socializare
- Analiză asupra rețelelor de socializare
- informațiile pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu Site-ul nostru, cu comunicările prin e-mail transmite către dvs. și/sau cu produsele și serviciile disponibile în cinematografele noastre (consultați secțiunea Cunoașterea și înțelegerea clienților de mai sus pentru mai multe detalii despre datele colectate și despre modul în care acestea sunt colectate ); și
- informațiile pe care Facebook și/sau Google le dețin despre dvs..
- Utilizarea Datelor cu Caracter Personal Anonimizate
- Dreptul dvs. de acces.
Dacă ne solicitați, vă vom confirma dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal, și, în caz afirmativ, vă vom oferi o copie a acestor date cu caracter personal (împreună cu alte detalii specifice). Dacă aveți nevoie de copii în plus, este posibil să percepem o taxă rezonabilă.
- Dreptul dvs. la rectificare.
Dacă datele cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să le rectificați. În cazul în care am dezvăluim datele dvs. cu caracter personal altor persoane, le vom informa despre rectificare dacă este posibil. Dacă ne solicitați, atunci când potrivit legii puteți face acest lucru, vă vom aduce la cunoștință și care sunt persoanele cărora le-am dezvăluit datele dvs. cu caracter personal, astfel încât să le puteți contacta direct.
- Dreptul dvs. la ștergere.
Ne puteți solicita să ștergem sau să eliminăm datele dvs. cu caracter personal în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care nu mai avem nevoie de ele sau cazul în care vă retrageți consimțământul (acolo unde este cazul). Dacă am divulgat datele dvs. cu caracter personal altor persoane, le vom informa, dacă este posibil, despre ștergerea acestora. Dacă ne solicitați, atunci când potrivit legii puteți face acest lucru, vă vom aduce la cunoștință și care sunt persoanele cărora le-am divulgat datele dvs. cu caracter personal, astfel încât să le puteți contacta direct.
- Dreptul dvs. de a cere restricționarea prelucrării.
Ne puteți solicita să "blocăm" sau să încetăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care contestați acuratețea acelor date cu caracter personal sau cazul în care v-ați exercitat dreptul la opoziție privind la prelucrarea lor. Totuși, acest lucru nu ne va împiedica să stocăm datele dvs. cu caracter personal. Vă vom informa înainte de a ridica orice restricție. Dacă am divulgat datele dvs. cu caracter personal altor persoane, le vom informa despre restricție dacă acest lucru este posibil. Dacă ne adresați o întrebare, atunci când potrivit legii puteți face acest lucru, vă vom aduce la cunoștință și care sunt persoanele cărora le-am distribuit datele dvs. cu caracter personal, astfel încât să le puteți contacta direct.
- Dreptul dvs. la portabilitatea datelor.
Începând cu 25 mai 2018, aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a obține datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat (într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat) și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm către un terț la alegerea dvs..
- Dreptul dvs. la opoziție
Ne puteți solicita să încetăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, și vom face asta dacă:
- Drepturile dvs. în legătură cu procesul decizional automatizat și crearea de profiluri.
Aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii atunci când aceasta se bazează pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, în cazul în care produce efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, cu excepția cazului în care această creare de profiluri este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract încheiat între noi și dvs. - Dreptul de vă retrage consimțământul.
Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. (sau consimțământul explicit) ca bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. - Dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere.
Dacă aveți îngrijorări cu privire la orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care gestionăm datele dvs. cu caracter personal, puteți face o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.