TERMENI SI CONDITII PENTRU SERVICIILE VIP

Vă informăm că am pregătit aceste reguli aplicabile serviciilor VIP oferite de Cinema City Romania atat pentru siguranţa dumneavoastră cat şi pentru a vă putea oferi un confort sporit in utilizarea acestora in  Zonele VIP din cinematografele Cinema City.  

Pornind de la principiile de bază ale Companiei si in mod deosebit din grija de a oferi clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate, vă solicitam sa citiţi cu atenţie următoarele puncte si sa respectaţi cele  indicate. 
1. In prezent, Cinema City România gestionează 27 de multiplexuri dintre care 3  au Zone VIP. 
a. Zona VIP Cinema City situata in multiplexul din  ParkLake Shopping Center Bucuresti;
b. Zona VIP Cinema City situata in multiplexul din AFI Cotroceni Bucuresti;
c. Zona VIP Cinema City situata in multiplexul din Iulius Mall Timisoara;

2. Prin Zona VIP se intelege un complex format din: sala de cinema VIP cu fotolii computerizate reglabile electric si Restaurant VIP.  In Restaurantul VIP servim 2 tipuri de produse din care Clientul poate consuma nelimitat: 
- Buffet  in care se serveste mancare calda si rece preparata in bucataria proprie a Restaurantului. Mancarea se va servi incepand cu 30 de minute inainte de inceperea proiectiei (trailere si reclame) si inceteaza dupa inceperea acesteia. Intrarea in sala de cinema VIP cu produse de la Bufet este interzisa.
si 
- Produse de bar (popcorn, nachos, băuturi non-alcolice, băuturi alcoolice, cafea).  Produsele de bar vor fi servite incepand cu 30 de minute inainte de inceperea proiectiei filmului si pe intreaga durata a acestuiacu exceptia ultimei proiectii a serii cand Restaurantul va ramane deschis doar 30 de minute dupa inceperea proiectiei dupa care se va inchide. Clientii vor putea iesi din sala de cinema VIP oricand pe parcursul filmului pentru a lua produse de la bar si a se reintoarce in sala.

3. Locatiile mentionate mai sus opereaza cu 2 concepte VIP, dupa cum este detaliat mai jos:
VIP Cina si Film|| VIP All Inclusive - activ in Zona VIP ParkLake Bucuresti si Zona VIP Iulius Mall Timisoara;
 Si VIP Light - activ in Zona VIP AFI Cotroceni Bucuresti  
 
4. Versiunea actualizată a Termenilor și Condițiilor pentru serviciile VIP este publicată pe site-ul  www.cinemacity.ro („Site-ul web”) și plasată la casele de bilete din toate cinematografele multiplex, la dispoziția clienților. Compania își rezervă dreptul de a le modifica din când în când, iar modificările vor intra în vigoare de la publicarea acestora pe site-ul Web și plasarea acestora în multiplexuri la dispoziția clienților, la casele de bilete. Înainte de a cumpăra un bilet pentru o vizionare de film sau de a utiliza orice serviciu oferit de Cinema City, clienții sunt sfătuiți să ia la cunoștință, să verifice și să se familiarizeze cu acesti termeni precum și cu Termenii si Condițiile Generale ale Cinema City. Neconsultarea acestora de către clienți nu poate fi folosită de către aceștia ca și scuză pentru a se indrepta impotriva Cinema City pentru incidente cauzate de necunoasterea Termenilor si Conditiilor. 

5. Vă rugăm să rețineți că în cazul achiziționării online a biletelor pentru serviciile VIP, prin bifarea butonului de acceptare de pe site, clientul confirmă că a citit cu atenție Termenii si condițiile pentru Serviciile VIP a înțeles conținutul acestora, le acceptă și se angajează să cumpere bilete în conformitate cu și prin respectarea acestor reguli.

6. Prin achiziționarea de bilete pentru serviciile VIP la casele de bilete, clientul confirmă că a citit cu atenție Termenii si condițiile pentru Serviciile VIP disponibile in formă scrisă la casele de bilete, a înțeles conținutul acestora, le acceptă și se angajează să cumpere bilete în concordanţă cu și în conformitate cu aceste reguli.

7. Prezentele T&C VIP fac parte din Contractul de cumpărare a biletelor dintre Cinema City și fiecare client, iar acesta va fi obligat de regulile menționate in prezentele. Achiziționarea biletelor este considerată un contract pentru furnizarea de servicii de activități de agrement, prin care Compania se angajează să furnizează acest serviciu intro anumita zi și la o anumită oră sau într-o anumită perioadă și, ca atare, clientul nu se poate retrage din contract după cum este prevăzut în articolul 16 lit. l) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare.

8. Pentru a vi se permite accesul in Zona VIP si a beneficia de Serviciile VIP, este necesar sa prezentaţi personalului cinematografului un bilet valid la film la Sala VIP din cinematograful multiplex în care v-ati prezentat. Biletul vă conferă dreptul de a intra in sala VIP respectivă, la data şi ora inscrisa pe bilet. Vă rugăm să păstraţi biletul original până la părăsirea cinematografului.

9. Un bilet VIP vă conferă dreptul de a intra în zona din cinemtograful multiplex delimitata special ca fiind zona VIP, in ziua inscrisa pe bilet ca fiind ziua filmului, cu 30 de minute înainte de ora de începere a proiectiei (trailere si reclame).  Consumul produselor de la Restaurant se va face dupa cum este stipulat la pct. 2 de mai sus.
10. Accesul în altă sală VIP decat cea inscrisa pe bilet nu este permis.

Biletul VIP LIGHT 
11. Clienţii aflaţi în posesia unui bilet pentru serviciile VIP Light au inclus in bilet vizionarea de film în sala VIP corespunzătoare la care se adaugă întreaga gamă de produse  bar din Restaurantul VIP (popcorn, nachos, băuturi non-alcolice, băuturi alcoolice, cafea) din care clientul poate consuma nelimitat. Meniul complet il gasiti aici https://www.cinemacity.ro/static/ro/ro/vip-afi-cotroceni-offer). 

Biletul VIP Cina si Film || VIP All Inclusive 
12. Clientii aflati in posesia unui bilet pentru serviciile VIP all inclusive au inclus in bilet vizionarea de film în sala VIP corespunzătoare la care se adaugă si consumarea din Restaurantul VIP a preparatelor culinare pregatite sub forma de Bufet in bucataria proprie a restaurantului si produse de bar (popcorn, nachos, băuturi non-alcoolice, băuturi alcoolice, cafea) din care clientul poate consuma nelimitat. Aici vedeti meniul complet https://www.cinemacity.ro/static/ro/ro/vip-park-lake-offer  și https://www.cinemacity.ro/static/ro/ro/vip-timisoara-iulius-town-offer

Masuri si norme de siguranta in Zona VIP a cinematorgrafelor multiplex Cinema City
13. In ambele variante de concept VIP, servirea produselor din Restaurantul VIP va fi asigurata de către personalul cinematografului, în conformitate cu măsurile specifice de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 impuse de autoritati. Servirea va incepe cu 30 de minute înaintea proiecţiei pentru care au achiziţionat bilete si până la finalul acesteia pentru produsele de bar, cu exceptia ultimei proiectii a serii cand se inchide dupa 30 de minute dupa inceperea proiectiei.

14. Clientii au posibilitatea de a consuma produsele de la Restaurant la mesele din Restaurantul VIP puse la dispozitie exclusiv pentru clientii Zonei VIP. Zona VIP respecta intrutotul regulile prevazute in legislația în vigoare pentru activitățile de preparare,  comercializare și consum al produselor alimentare si/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice în unitățile de alimentație publică de tipul restaurantelor și cafenelelor din interiorul clădirilor. 
15. Va solicitam respectuos ca la intrarea si staționarea in Zona VIP si pe tot parcursul servirii produselor alimentare in interior sa respectati obligatiile de igiena si de distantare sociala impuse de autoritati, obligații pe care le puteti gasi si pe site-ul www.cinemacity.ro si in cinematograf, la casele de bilete. In cazul in care nu respectati aceste reguli sanitare si de distantare sociala ne vom vedea obligati sa va poftim afara, pentru siguranta dumneavoastra si a celorlalti clienti ai Zonei VIP.

16.  In cazul in care personalul Cinema City responsabil de Zona VIP se va vedea nevoit sa solicite unui client parasirea Zonei VIP datorita nerespectarii de catre acesta a regulilor privind igiena si distantarea sociala impuse de autoritati sau a oricaror altor reguli din prezentele T&C VIP, pretul biletului nu va fi rambursat si nicio alta compensatie nu va fi acordata, indiferent de momentul la care clientul va fi solicitat sa paraseasca locatia.

17. Pentru protectia sanatatii dumneavoastra am dispus creșterea frecvenței operațiunilor de curățenie și dezinfecție cu produse biocide avizate/autorizate a tuturor spațiilor, facilităților, echipamentelor și ustensilelor utilizate pentru recepția, depozitarea, prepararea, gătirea și servirea alimentelor, a sălilor/zonelor unde sunt servite alimentele  si a grupurilor sanitare utilizate de personalul lucrător și de către clienți;

Date cu caracter personal conform normelor de combatere COVID-19
18. Va aducem la cunostinta ca la intrarea in zona meselor VIP pentru servirea produselor luate de la Restaurant veti fi solicitati sa va dezvaluiti numele si numarul de telefon in vederea inscrierii intr-un Registru de evidenta a clientilor.  In cazul aparitiei unui caz de imbolnavire cu virusul SARS-CoV-2 in randul clientilor unitatii noastre, Registrul va fi pus la dispozitia autoritatilor pentru a extrage date concrete pe baza carora sa poata fi efectuata ancheta epidemiologica. Stocarea datelor in Registru se va face timp de 30 de zile dupa care acestea vor fi sterse.

Reguli interne
19. Cinema City işi rezervă dreptul de a refuza accesul în Zona VIP a persoanelor care se afla sub influenţa băuturilor alcoolice şi/sau sub influenţa drogurilor sau a altor substanţe psihotropice conform celor prevazute în Termenii și Condițiile Generale, fără rambursarea contravalorii biletelor si fara acordarea vreunei alte compensatii. De asemenea, personalul cinematografului işi rezervă dreptul de a cere clienţilor deja aflaţi în incinta VIP să părăsească cinematograful, din aceleași motive menţionate anterior.
20. Ne rezervăm dreptul de a invita afara din salile de cinema VIP persoanele care încalcă în mod vizibil aceste reguli, ordinea si măsurile de siguranţă aplicabile in cinematografele noastre si in mod particular, care contravin linistitei utilizări a locaţiei de catre ceilalţi clienţi, fara ca societatea sa datoreze rambursarea biletelor sau vreo alta compensatie consumatorului.

21. Următoarele activităţi sunt strict interzise în Zona VIP:
•    fumatul si utilizarea ţigărilor electronice in Restaurant/sala de cinema;
•    accesul cu produse achiziţionate din afara Zonei VIP;
•    accesul la băuturi alcoolice si consumul acestora în sălile VIP de catre minori;
•    accesul în salile VIP cu mâncare, alta decat cea servita la Restaurantul VIP; nu este permisa aducerea in sala si consumul in sala de cinema a produselor de la Bufet.
    
22. Vă rugăm să vă adresaţi personalului cinematografului în cazul în care recepţia sunetului sau a imaginii este incorectă sau slabă calitativ sau aveti vreo problema cu scaunul VIP, imediat ce intalniti vreunul din aceaste inconveniente. Dorim să vă informăm că, nerespectarea acestei obligaţii poate duce la imposibilitatea confirmării legitimităţii reclamaţiei dumneavoastră.

23. Fotoliile VIP pot prezenta deficienţe in funcţionare în situaţia în care ocupantul acestuia are o greutate de sub 20 kilograme. In astfel de situatii senzorii incorporati in fotoliul VIP nu vor recunoaste faptul ca acesta este ocupat si reglarea electrica a pozitiei spatarului si a suportului pentru picioare nu va fi posibila, acesta ramanand in pozitie neutra.

24. Toate filmele proiectate in sălile VIP fac subiectul unei politici de preţ separate, în conformitate cu lista de preţuri disponibilă la casele de bilete şi pe site-ul www.cinemacity.ro. Vă informăm ca pentru biletele VIP nu se aplică discount-urile practicate pentru biletele achiziţionate în celelalte săli de cinema pentru niciuna dintre categoriile de beneficiari de discounturi generale.

25. Reclamațiile pot fi depuse în timpul programului de lucru în multiplexuri și/sau la adresa înregistrată a Companiei și/sau prin email, dupa cum este mentionat in Termenii si Conditiile Generale. 

26. În cazul unei probleme sau nereguli în Zona VIP care prin natura ei trebuie constatata/remediata imediat, vă rugăm să contactați imediat managerul cinematografului respectiv. Reclamațiile întârziate cu privire la o problemă în curs care poate fi verificată pe loc nu vor fi luate în considerare.

27. Orice reclamație va fi luată în considerare numai însoțită de originalul biletului achiziționat, ca dovadă a faptului că clientul a participat la evenimentul respectiv.

Prezentul Regulament VIP se completeaza cu Termenii şi Condiţiile Generale ale Cinema City. În problemele neacoperite de regulamentul zonei VIP se aplica regulile din Termenii si Conditiile Generale.