TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU VÂNZARILE ONLINE DE BILETE ȘI REZERVĂRI DE LOCURI

1. Termenii și condițiile pentru vânzările online de bilete și rezervări de locuri (denumite în continuare „Termeni și condiții online” sau „TCO”) sunt reglementări specifice numai pentru tranzacțiile online și consituie o parte integrantă a Termenilor și Condițiilor Generale ale Cinema City (TCG). Înainte de a vă cumpăra biletele, vă rugăm să faceți cunoștință și cu Termenii și Condițiile Generale in totalitate, deoarece acestea constituie cadrul general aplicabil și obligatoriu pentru toți clienții și completeaza prezentele TCO. Acestea sunt publicate pe site-ul www.cinemacity.rо („site-ul web”) și se afla la casele de bilete din multiplexuri la dispoziția clienților, așa cum se specifică în TCG.

CINEMA PHONE NUMBER FOR CLIENTS EMAIL
Cinema City Arad 40 314 130 140

[email protected]

Cinema City Bacau

40 314 130 060

[email protected]

Cinema City Baia Mare

40 314 130 160

[email protected]

Cinema City Braila

40 314 130 180

[email protected]

Cinema City Buzau

40 314 130 520

[email protected]

Cinema City Brașov

40 314 130.540

[email protected]

Cinema City Bucuresti  AFI Cotroceni

40 314 130 100

[email protected]

Cinema City Bucuresti Mega Mall

40 314 130 320

[email protected]

Cinema City Bucuresti ParkLake

40 314 130 440

[email protected]

Cinema City Bucuresti Sun Plaza

40 314 130 120

[email protected]

Cinema City Constanta City Park

40 314 130 340

[email protected]

Cinema City Constanta VIVO!

40 314 130 220

[email protected]

Cinema City Cluj Iulius Mall

40 314 130 040

[email protected]

Cinema City Cluj VIVO (Polus)

40 314 130 260

[email protected]

Cinema City Deva

40 314 130 360

[email protected]

Cinema City Drobeta Turnu Severin

40 314 130 380

[email protected]

Cinema City Galati

40 314 130 480

[email protected]

Cinema City Iasi

40 314 130 000

[email protected]

Cinema City Pitesti

40 314 130 080

[email protected]

Cinema City Ploiesti Shopping City

40 314 130 240

[email protected]

Cinema City Ploiesti AFI

40 314 130 280

[email protected]

Cinema City Piatra-Neamt

40 314 130 460

[email protected]

Cinema City Ramnicu Valcea

40 314 130 500

[email protected]

Cinema City Suceava

40 314 130 400

[email protected]

Cinema City Targu Jiu

40 314 130 300

[email protected]

Cinema City Targu Mures

40 314 130 200

[email protected]

Cinema City Timisoara Iulius Mall

40 314 130 020

[email protected]

Cinema City Timisoara Shopping City

40 314 130 420

[email protected]

 

2. Termeni și condițiile pentru vânzările online de de bilete și rezervări de locuri pentru vizionările de filme în cinematografele multiplex ale Cinema City se aplică relațiilor dintre Cinema City și toți clienții săi, în legătură cu vânzarea online de bilete și rezervări de locuri și vor avea efect asupra tuturor multiplexurilor operate de Cinema City. Acestea sunt publicate pe site-ul www.cinemacity.rо („site-ul web”) și se afla la casele de bilete din multiplexuri la dispoziția clienților, așa cum se specifică în TCG.

3. Prezentele TCO-uri fac parte din Contractul de cumpărare online a biletelor dintre Cinema City și fiecare Client va fi obligat de regulile menționate mai sus din momentul în care a bifat butonul „Accept” de lângă câmpul „Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile Cinema City” și a apăsat butonul „Următorul” situat în secțiunea „Tip rezervare” a platformei online pentru vânzarea biletelor și rezervarea locurilor de pe site-ul companiei. Achiziționarea biletelor online pentru un film sau alt eveniment/proiecție specială este considerată un contract pentru furnizarea de servicii de activități de agrement, prin care Compania se angajează să furnizează acest serviciu la un anumit moment sau într-o anumită perioadă și, ca atare, Clientul nu se poate retrage din contract după cum este prevăzut în articolul 16 lit. l) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare.

4. În cazul în care Clientul nu este de acord cu Termenii și condițiile online, el își poate exprima dezacordul refuzând să facă clic pe butonul „Acceptă”, iar rezervarea/achiziția nu va fi finalizată. Într-o astfel de situație, Clientul poate cumpăra bilete numai de la casele de bilete din multiplexurile Cinema City, cu respectarea TCG-urilor.

PREȚURI ȘI REDUCERI

5. Prețurile biletelor pentru filmele proiectate în diferite cinematografe multiplex operate de Companie sunt listate pe site-ul web, în secțiunea „Sumar și prețuri”.

6. Voucherul, codul promoțional, cardul de acces, biletul de concurs, biletele de marketing nu sunt bilete ce pot fi cumpărate electronic și sunt supuse regulilor de rezervare stabilite în TCG-uri și/sau alte tipuri de reguli.

7. Categoriile de spectacole pentru care se pot cumpăra bilete online sunt:
•    Filme care rulează în săli de cinema standard, IMAX sau 4DX;
•    Filme care rulează în sălile de cinema VIP; 
•    Alte spectacole alternative, precum Teatrul la cinema;

8. Toate prețurile menționate pe site sunt în lei românești/RON. Cinema City își rezervă dreptul, fără notificare prealabilă, de a modifica din când în când prețurile biletelor, la propria latitudine. Biletele deja cumpărate nu vor fi afectate de schimbarea prețului. Prețurile prezentate pe site-ul web sunt prețurile finale, inclusiv toate taxele și impozitele și excluzând excepțiile privind suprataxe la cumpărarea ochelarilor menționați în TCG-uri și a costulului pentru serviciul online menționat mai jos.

9.  Cost serviciu online. Pentru serviciul de cumpărare online a biletelor, se va percepe un cost pentru procesarea comenzii online a Clientului. Aceata va fi plătit de Client pentru fiecare bilet achiziționat, în suma indicată în mod expres lângă prețul biletului la Pasul 1 „Selecția biletelor” de pe platforma online de vânzare a biletelor, pe site-ul web al companiei. Cinema City își rezervă dreptul, fără notificare prealabilă, de a modifica din când în când valoarea serviciului online, la propria sa latitudine. Valoarea serviciului online pentru biletele deja cumpărate nu va fi afectat de modificare.

10. Costul pentru serviciul online se percepe pentru întreținerea sistemului de cumpărare a biletelor online, procesarea comenzii Clientului și opțiunea de alegere în avans a locurilor în sălile de cinema. Costul pentru serviciul online ajută Cinema City să mențină și să îmbunătățească sistemul de cumpărare/rezervare online.

11. Suma finală de plătit pentru biletul online cuprinde prețul biletului plus Costul pentru serviciul online indicat lângă prețul biletului în Pasul 1 „Selectarea biletelor”după cum este menționată la punctul 9. Dacă nu este de acord să plătească Costul pentru serviciul online, Clientul are opțiunea de a cumpăra biletul de la casele de bilete din multiplexuri. În cazul rambursării prețului biletului conform procedurii prevăzute în prezentele TCO, Costul pentru serviciul online nu este rambursabil.

ETAPELE PROCEDURII DE ACHIZIȚIE A BILETELOR ONLINE

12.Pentru a cumpăra online bilete pentru o vizionare de film, Clientul trebuie să acceseze site-ul web al companiei: www.cinemacity.ro. Nu este necesară nicio pre-înregistrare pe site.

13. La fiecare tranzacție online poate fi achiziționat un număr maxim de 10 bilete/per tip de bilet. Plata rezultată dintr-o singură comandă se va efectua o singură dată, integral și va acoperi toate biletele comandate incluse în comandă.

14. Pentru a cumpăra bilet(e), Clientul trebuie să acceseze secțiunea „Program” de pe site sau să selecteze un film de pe site-ul companiei și să urmeze pașii următori:
PASUL 1:
Dacă ați pornit de la secțiunea „Program” - selectați un cinematograf multiplex, data și filmul și apoi apăsați ora dorită de vizionare a filmului;
 sau
Dacă ați inițiat procesul prin selectarea directă a unui film - alegeți un cinematograf multiplex și data și apoi apăsați ora dorită de vizionare a filmului;
PASUL 2: 
În „Tip rezervare” selectați următoarele butoane:
•    Cumpără bilet
și apăsați butonul „Următorul”.
PASUL 3: Selectarea tipului și numărului de bilete dorite;
PASUL 4: Selectarea locurilor în sala de cinema dorită; 
Clientul nu poate lăsa un loc gol lângă pozițiile selectate (varianta dintre pozițiile selectate și restul). Va rugăm să aveți în vedere ca ar putea exista o modificare in planul locurilor in sala datorate restricțiilor Covid 19 actuale. Va rugam să consultati Rgulile Covid 19/Masurile de siguranță în cinematografele Cinema City Romania pentru mai multe detalii.
Vă rugăm să luați în considerare faptul că, după ce ați selectat locurile, aveți la dispoziție 10 minute pentru a finaliza comanda și a efectua plata cu succes. Expirarea limitelor respective are ca rezultat deblocarea locurilor, iar procesul de rezervare trebuie reluat de către Client.
Rețineți că Cinema City nu poartă nicio responsabilitate pentru adresa de e-mail inserată greșit, deoarece sistemul nostru nu o inspectează și nici nu o verifică. Clientul este pe deplin responsabil pentru corectitudinea tuturor tipurilor de date furnizate în timpul procesului de cumpărare a biletului.
PASUL 5: Indicarea unui nume, prenume și a unei adrese de e-mail. Adresa de e-mail este necesară pentru a permite Cinema City să vă trimită confirmarea comenzii și biletele electronice achiziționate și să vă contacteze în cazul unei eventuale modificări a timpului de vizionare și/sau anulare neașteptată.
Înainte de apăsa pe butonul „Următorul” și de a fi redirecționat către site-ul furnizorului de servicii de plată PayU pentru a plăti comanda dvs., vă rugăm să o verificați cu atenție. Dacă sunteți de acord cu comanda dvs., bifați „Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile generale ale Cinema City” și apoi apăsați butonul „Următorul”.
Înainte de a plasa o comandă, este important pentru Client să se asigure că locația cinematografului multiplex, filmul, ora, sala de cinema și locurile selectate sunt cele dorite, deoarece nu va fi posibil schimbarea sau rambursarea biletelor în caz de greșeală.
După ce apasă butonul „Următorul”, site-ul Web redirecționează Clientul către site-ul web al furnizorului de servicii de plată PayU, pentru a plăti biletele printr-o plată cu cardul. Dacă nu sunteți de acord să efectuați plata prin intermediul procesatorului de plăți PayU, aveți opțiunea de a cumpăra bilete direct de la casele de bilete Cinema City.
Pasul 6: Pe site-ul PayU, Clientul va completa datele cardului său de plată și va apăsa butonul „Plătește acum”. Prin apăsarea butonului virtual „Plătește acum”, Clientul confirmă faptul că, comanda sa este corectă și este legată de o obligație de plată și plătește prețul biletelor comandate împreună cu Costul pentru serviciul online pentru procesarea comenzii.
După apăsarea butonului „Plătește acum” ce confirmă plata cu cardul de către Client, această plată este implementată în sistemul bancar.

15. Plata online a biletelor comandate de Client este necesară pentru ca biletul să fie emis și livrat Clientului. Plata trebuie efectuată în maximum 15 minute de la plasarea comenzii. La expirarea termenului de plată fără ca, Clientul să efectueze plata, scaunul va fi eliberat și Clientul trebuie să o ia de la capăt pentru o nouă rezervare. Comisioanele și taxele bancare percepute de banca Clientului pentru tranzacțiile online revin exclusiv Clientului.

16. După finalizarea cu succes a tranzacției electronice, Clientul va primi un e-mail la adresa de e-mail de contact (e-mail) specificată de Client în comandă (vă rugăm să verificați folderul Spam/Junk dacă nu  puteți găsi emailul în Inbox) – ce reprezintă confirmarea tranzacției de către Cinema City cu numărul de înregistrare al comenzii și numărul corespunzător al biletelor electronice cumpărate de Client, precum și un link către TCG (Termeni și condiții generale) și TCO (Termeni și condiții generale pentru vânzarea online de bilete și rezervare de locuri). În cazul în care nu primește confirmarea comenzii sale, Clientul trebuie să completeze formularul de contact de pe site-ul web al companiei sub secțiunea „Contactați-ne”, sau să ne scrie la adresa de e-mail [email protected] sau să  sune la numarul de telefon 021.301.09.06 în fiecare zi (Luni – Vineri), între orele 10:00 și 17:00.

17. Dacă Clienții aleg să cumpere biletele de film online, au 2 opțiuni:
Opțiunea de cumpărare online „bilet electronic”, caz în care Clientul va evita să stea la coadă la casa de bilete. Clientul va veni cu biletul electronic pe smartphone sau un dispozitiv similar pentru a fi scanat de unul dintre însoțitorii noștri din cinema sau va imprima biletul acasă. 

Opțiunea „colectare de la Cinema” este, de asemenea, o opțiune, dar vă rugăm să luați în considerare faptul că vă va lua mai mult timp pentru a vă opri la casierie sau la oricare dintre bancomatele noastre (distribuitoare automate de bilete) situate în holul cinematografului selectat, fără a beneficia a orice fel de prioritate în cazul unei cozi. Această opțiune oferă clienților posibilitatea de a schimba codul primit în e-mailul de confirmare a achiziției online într-un bilet de film la spectacolul dorit la casieria sau la unul dintre bancomate. Clientul ar trebui să verifice corectitudinea datelor din comandă, în special numele filmului, data și ora proiecției și numele multiplexului cinematografic.

18. Acceptând Termenii și Condițiile Generale, inclusiv Termenii și Condițiile Online, Clientul este de acord în mod expres ca contractul la distanță încheiat cu Cinema City să fie trimis la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul este obligat de contractul de cumpărare a biletelor online din momentul în care apasă butonul virtual „Plătește acum” și efectuează plata, iar Cinema City este obligată de contract din momentul în care primește o confirmare a comenzii efectuate și a plății acesteia de către Client.

19. Accesul în sălile de cinema se face fie pe baza biletelor emise la casele de bilete, fie la ATM-urile din incinta cinematografului multiplex sau pe baza „biletului electronic” cumpărat online.

20. Dacă Clientul descoperă orice deficiențe în utilizarea formularului de comandă online pentru cumpărare de bilete online sau rezervare de locuri plasat pe site, ceea ce îl împiedică să facă rezervarea/cumpărarea online, Clientul are posibilitatea de a contacta Compania la adresa de e-mail: [email protected] pentru a rezolva imposibilitatea sau dificultățile întâmpinate în procesul de rezervare a locurilor/cumpărarea biletelor online. Pentru informații suplimentare, numărul de telefon: 021.301.09.06 și e-mailul - [email protected], sunt puse la dispoziția Clientului, între orele 10:00 și 17:00 de luni până vineri.

METODA DE PLATĂ

21. Plata biletelor electronice comandate de Client se face prin intermediul furnizorului de servicii de plată PayU SA, Polonia, utilizând unul dintre tipurile de carduri bancare specificate pe platforma de plată online - VISA, MASTERCARD și MAESTRO. In procesarea platii, securitatea datelor cardului este garantată de PayU SA. Clientul furnizează datele de card și datele de autentificare numai pe site-ul web al PayU pentru plăți online cu cardul, iar Cinema City nu are acces la conținutul datelor confidențiale schimbate între titularul cardului, PayU și compania care emite cardul. Cinema City nu primește informații despre detaliile cardului dvs. și nici nu este responsabilă pentru protecția acestuia împotriva accesului neautorizat. Avand in vedere faptul că serviciul de plată cu cardul de credit nu este furnizat de Cinema City, Compania nu este responsabilă pentru modul de furnizarea și calitatea serviciului.

UTILIZAREA BILETELOR  CUMPĂRATE ONLINE

22. Fiecare bilet electronic este valabil numai pentru cinematograful multiplex specificat în acesta și la filmul, sala de cinema, locurile din sala de cinema, data și ora vizionării menționate pe bilet.

23. Deținătorul unui bilet cumpărat online nu are dreptul la niciun privilegiu la intrarea în cinematograf/casele de bilete/cafenea/ bufet și trebuie să își aștepte rândul asemeni celorlalți clienți.

24. Fiecare bilet dă dreptul de intrare doar la vizionarea marcată pe acesta, la data și ora specificată și doar în sala de cinema atribuită de Cinema City pentru această proiecție. Durata vizitei Clientului în sala de cinema este determinată de durata vizionării. Imediat după finalizarea vizionării, Clientul este obligat să părăsească sala, chiar dacă are un bilet pentru următoarea proiecție în aceeași sală de cinema.

25. Clienții sunt obligați să-și păstreze biletele din momentul achiziționării lor până la sfârșitul vizionării pentru care sunt achiziționate și până la părăsirea cinematografului multiplex. Cinema City nu este responsabil pentru biletele șterse, furate, pierdute, distruse sau deteriorate și nu are obligația de a le reemite sau de a rambursa suma plătită pentru acestea, a Costului pentru serviciul online și a prețului plătit pentru ochelarii 3D sau de a oferi orice altă compensație.

RESTRICȚII PENTRU UTILIZAREA BILETELOR CUMPĂRATE ONLINE

26. Atunci când aleg un film pentru care cumpără bilete online, Clienții trebuie să ia în considerare restricțiile de vârstă care decurg din clasificarea filmelor de către Centrul Național al Cinematografiei, așa cum este descris în TCG. Accesul persoanelor cu vârsta sub 18 ani la sălile de cinema Cinema City va fi supus regulilor specificate în Termenii și condițiile generale. Respectarea regulilor impuse de CNC la achiziționarea biletelor online este în totalitate responsabilitatea Clientului.

27. Pentru a respecta regulile impuse de CNC, Cinema City are dreptul să verifice vârsta Clienților ce au achizitionat bilete online pentru a verifica dacă sunt îndeplinite cerințele de vârstă care rezultă din clasificarea filmelor. Verificările se efectuează în timpul inspecției biletului online și a accesului Clientului la proiecția filmului. Cinema City poate refuza accesul la vizionare unui Client a cărei vârstă nu îndeplinește cerințele care rezultă din clasificarea filmului, chiar dacă biletul este deja cumpărat. În acest caz, Cinema City nu va fi obligată să restituie prețul plătit de Client pentru biletul cumpărat online, ochelarii 3D și/sau Costul pentru serviciul online, nici să schimbe biletul cu un bilet pentru vizionarea unui alt film și nici nu va furniza alte despăgubiri. De asemenea, Cinema City nu este obligată să compenseze sau să ramburseze banii către Client pentru orice produse din cafeneaua / bufet cumpărate pentru a fi consumate în sala de cinema la care i se refuză accesul.

28. La alegerea unei categorii de bilete (la un preț redus) Clienții ar trebui să ia în considerare dacă îndeplinesc cerințele pentru achiziționarea biletelor reduse. În timpul inspecției unui bilet online cumpărat cu reducere, înainte de intrarea unui Client în sala de cinema, Clientul este obligat să furnizeze personalului un document care să certifice dreptul de utilizare a reducerii. Imposibilitatea de a furniza un astfel de document sau dacă se stabilește că, Clientul nu este eligibil pentru a obține un bilet redus reprezintă un motiv suficient pentru ca Cinema City să refuze accesul Clientului la vizionare cu biletul redus cumpărat.

29. Persoana care a cumpărat online un bilet redus nu îl poate schimba sau darui unei alte persoane, cu excepția cazului în care aceasltă persoană îndeplinește cerințele pentru a primi un bilet redus din aceeași categorie. Cu toate acestea, dacă astfel de acte au fost efectuate, persoana care primește un bilet electronic redus fără a fi îndreptățită să-l cumpere, din motive ce țin de persoana sa, nu i se va permite accesul la vizionarea la care se referă biletul achizitionat online.

30. Cinema City are dreptul să refuze accesul la vizionările de film în caz de prezentare a unui bilet online invalid - un bilet care nu a fost plătit sau care este modificat, ilizibil, fals sau manipulat în vreun fel. Doar persoanele care prezintă un bilet cumpărat online valabil și nedeteriorat vor avea acces la vizionările de filme.

ANULAREA BILETELOR CUMPĂRATE ONLINE 

31. Comanda online care include mai mult de 1 bilet cumpărate online prin acceasi tranzactie nu poate fi modificată, schimbată, returnată și nici numărul de bilete de intrare incluse în acesta nu poate fi redus sau revalidat pentru alte filme, date, ore sau vizionări, din motivele specificate în prezentele TCO. Biletele cumpărate împreună, prin aceeași tranzacție electronică, sunt considerate un tot unitar și orice modificare permisă la vreunul dintre ele afectează automat si celelalte bilete incluse in comanda. Anularea unui bilet dintro comanda unica va anula automat toata comanda. Deasemenea, in cazul pachetelor de familie, anularea unui singur bilet din pachet atrage dupa sine anularea intregului pachet.

32. Clienții au dreptul să anuleze biletele achiziționate online numai la casele de bilete din cinematograful multiplex pentru care este cumpărat biletul, dar nu mai târziu de 30 de minute înainte de ora de începere a vizionării pentru care a fost achiziționat. Pentru a profita de drepturile lor în temeiul acestui paragraf, clienții trebuie să prezinte Cinema City un bilet online valabil pentru vizionare și să completeze și să semneze, la cinematograful multiplex pentru care este cumpărat biletul, un formular de anulare și rambursare a prețul biletului cumpărat online. Biletul va fi rambursat exclusiv în contul bancar din care a fost achitată suma. Costul pentru serviciul online prevăzut la pct. 9 nu este rambursabilă.

33. În cazul în care vizionarea filmului este întreruptă sau anulată din motive tehnice sau din alte motive atribuite Cinema City, aceasta este responsabila pentru: 
•    Clientului i se va rambursa, la cererea sa, prețul biletului electronic în contul bancar din care a fost achitată suma; în niciun caz plata rambursării nu se va face întrun cont bancar al Clientului diferit de cel din care a fost efectuată plata; Această opțiune este posibilă numai în cazul în care filmul nu a început încă si cu respectarea prevederilor pct. 32
sau
•    Clientului i se va emite un voucher de aceeași valoare ca și prețul biletelor achiziționate, excluzand valoarea Costului pentru serviciul online; Această opțiune este posibilă în cazul în care filmul a început și/sau anularea are loc cu mai putin de 30 de minute înainte de inceperea filmului. In acest caz prevederile prezentului punct se coroborează cu prevederile pct. 22 din Termenii si conditiile generale. 

34. În niciunul dintre cazurile menționate mai sus, Cinema City nu datorează Clientului daune, incluzând, dar fără a se limita la costuri de transport, parcare, costuri pentru ochelari 3D, pentru mâncare, băuturi etc. Pentru a profita de drepturile prezentate, Clientul trebuie să prezinte Cinema City un bilet cumpărat online valabil pentru vizionarea care a fost suspendată sau anulată în termen de 2 zile de la data vizionării anulate/suspendate și să completeze și semneze, la cinematograful multiplex în care a fost emis biletul, un formular de inlocuire/revalidare bilet.

35. În cazul întreruperii, anulării sau înlocuirii proiecției din motive tehnice sau de altă natură care nu pot fi atribuite Cinema City, se vor aplica regulile specificate în Termenii și condițiile generale.

REZERVAREA ONLINE A LOCURILOR

36. Cinema City oferă clienților săi posibilitatea de a rezerva locurile online  prin secțiunea „Tip rezervare” de pe site-ul web al companiei. Pentru a rezerva un loc, fiecare Client trebuie să efectueze următorii pași online utilizând formularul de rezervare de pe site:
Pasul 1: Selectarea multiplexului, a filmului, a datei și a orelor de vizionare dorite.
Pasul 2: În „Tip rezervare” selectați următoarele butoane:
o    Rezervare
și apăsați butonul „Următorul”.
Pasul 3: Selectarea tipului și numărului de bilete
Pasul 4: Selectarea locurilor în sala de cinema.
Clientul nu poate lăsa un loc gol lângă locurile selectate (varianta dintre locurile selectate și restul). Va rugăm să aveți în vedere ca ar putea exista o modificare in planul locurilor in sala datorate restricțiilor Covid 19 actuale. Va rugam să consultati Rgulile Covid 19/Masurile de siguranță în cinematografele Cinema City Romania pentru mai multe detalii.
Vă rugăm să luați în considerare faptul că după ce ați selectat locurile, aveți la dispoziție 10 minute pentru a finaliza comanda și a realiza cu succes rezervarea. Unele locuri din sală sunt disponibile doar pentru cumpărare și nu pot fi doar rezervate. Expirarea termenului menționat are ca rezultat deblocarea locurilor, iar procesul de rezervare trebuie reinitiat de către Client. Este posibil ca la reluarea procesului de rezervare, locul dorit să nu mai fie disponibil.
Clienții care au doar rezervare de locuri nu beneficiază de nicio prioritate la ridicarea biletului de la casele de bilete și trebuie să rămână în rând împreună cu ceilalți Clienți, dacă există o coadă. Pentru achizitionarea biletelor, acestia vor prezenta casierilor rezervarea online a locurilor.
Pasul 5: Indicarea prenumelui clientului, numelui de familie și adresei de e-mail. Adresa de e-mail este necesară pentru ca Cinema City să trimită confirmarea rezervării și să contacteze Clientul în cazul modificărilor în programul de vizionare.
Rețineți că Cinema City nu poartă nicio responsabilitate pentru adresa de e-mail inserată greșit, deoarece sistemul nostru nu o inspectează și nici nu o verifică. Clientul este pe deplin responsabil pentru corectitudinea tuturor tipurilor de date furnizate în timpul rezervării locului.
Pasul 6: Revizuiți și confirmați rezervarea și bifați „Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile generale ale Cinema City”.
Doar 75% din capacitatea fiecărei sălii de cinema este disponibilă pentru rezervare online. Locurile reprezentând 25% din capacitatea fiecărei sălii de cinema pot fi rezervate doar prin achiziționare unui bilet online sau de la casele de bilete din incinta cinematografelor. Va rugăm să aveți în vedere ca ar putea exista o modificare in capacitatea fiecarei sali datorate restricțiilor Covid 19 actuale. Va rugam să consultati Rgulile Covid 19/Masurile de siguranță în cinematografele Cinema City Romania pentru mai multe detalii.
In procesul de rezervare, site-ul web indică numai locurile din sala de cinema care pot fi rezervate de către Client. Locurile respective vor fi marcate clar în timpul procesului de rezervare. Locurile deja rezervate și cele disponibile doar pentru cumpărare sunt deja blocate de catre sistem. 

37. După confirmarea rezervării, veți primi numărul comenzii. Puteți cumpăra biletele pe care le-ați rezervat, la casele de bilete, furnizând numărul comenzii dvs. sau numele pe care a fost efectuată rezervarea. Rezervările făcute prin intermediul formularului de rezervare online sunt valabile cu până 30 de minute înainte de începerea vizionării. Cu 30 de minute înainte de vizionare, dacă biletele pentru locurile rezervate nu sunt plătite până la acel moment sistemul va anula automat rezervarea și va pune biletele în vânzare. Vă rugăm să luați în considerare posibilitatea de a avea cozi la casă, ceea ce ar putea încetini achiziționarea biletului dvs. pentru locul rezervat. Vă rugăm să rețineți că dacă Clientul, din cauza cozilor, nu se prezintă la timp pentru cumpărare, rezervarea pentru loc este anulata automat cu 30 de minute înainte de ora stabilită pentru vizionare. În acest caz Cinema City nu are nicio responsabilitate cu privire la rezervarea pierdută și nu poate fi obligată să ramburseze sau să plătească nicio compensație către Client.

38. Vă rugăm să rețineți că prețurile biletelor din rezervarea dvs. sunt stabilite în conformitate cu datele transmise de dvs. la Pasul 2 „Selectarea tipului și numărului de bilete”. În cazul în care ați selectat bilete cu reducere și se dovedește că nu îndepliniți criteriile pentru bilete cu reducere, aveți dreptul fie să anulați rezervarea, potrivit politicii de anulări mentionata in prezentele condiții, fie să plătiți diferența de preț pentru un bilet fără reducere.

39. Sistemul online de cumpărare a biletelor si de rezervare a locurilor este un avantaj pe care Cinema City îl oferă clienților săi. În acest sens, Cinema City nu își asumă responsabilitatea pentru conexiunea la internet a clienților săi și nici pentru accesibilitatea  și funcționarea continuă a site-ului web și a sistemului de achiziționare/rezervareionline

40. Cinema City își rezervă dreptul de a face modificări operaționale ad-hoc în planurile de scaune ale sălilor sale de cinema, pentru a îndeplini toate reglementările de capacitate impuse, în legătură cu Covid-19, reglementări care s-ar putea schimba din când în când. Ca urmare, locurile achizitionate/rezervate s-ar putea schimba.

41. Cinema City poate trimite notificări pentru a informa despre modificări folosind detaliile de contact furnizate în timpul procesului de rezervare/achiziționare online.

RĂSPUNDERE

42. Cinema City nu schimbă, nu reemite și nu restituie sumele pentru biletele online furate, pierdute sau deteriorate.

43. Cinema City nu este responsabilă pentru executarea tranzacțiilor de plată în legătură cu achiziționarea online de bilete de către clienți și pentru securitatea plăților prin internet ale clienților și nici pentru orice daune (inclusiv pierderi și profituri pierdute) ale clienților în legătură cu sau care decurg din plata online pentru bilete prin intermediul furnizorului de servicii de plată PayU SA, Polonia, deoarece serviciile legate de acceptarea și procesarea plăților sunt livrate de furnizorii de servicii de plată și furnizorii de servicii tehnice, altele decât Compania.

44. Fără a aduce atingere dispozițiilor legale obligatorii, răspunderea Cinema City în legătură cu sau care decurge din serviciile oferite de Companie și/sau din activitățile sale ca exploatant de film care gestionează multiplexurile specificate în Termenii și condițiile generale ale Cinema City, se va limita la abateri intenționate și neglijență gravă și în termeni de proprietate - la prețul plătit de clienți pentru serviciile respective (de exemplu, prețul biletului achiziționat online, prețul ochelarilor 3D, etc.). 

RECOMANDĂRI, PLÂNGERI ȘI COMENTARII

45. Clientul poate trimite o recomandare, comentariu sau reclamație cu privire la procesul de cumpărare online a biletelor prin intermediul site-ului web, completând formularul de contact de pe site-ul web al companiei, în secțiunea „Contactați-ne”.

DIVERSE

46. Pentru toate aspectele care nu sunt reglementate în mod explicit de acești Termeni și Condiții pentru vânzările online de bilete și rezervări de locuri se vor aplica Termenii si condițiile generale și / sau legislația română.

47. În cazul unor dispute între clienți și Cinema City, părțile vor depune toate eforturile rezonabile și necesare pentru a soluționa litigiul într-un mod amiabil prin negocieri și concesii reciproce. În cazul în care nu se ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat în conformitate cu legea română.

GDPR 

48. În legătură cu procesul online de rezervare a locurilor sau cumpărare a biletelor prin intermediul site-ului web, Clientul va furniza Companiei datele personale ale Clientului. Controlorul datelor cu caracter personal este Compania. Puteți să ne contactați, dar și pe responsabilul nostru cu protecția datelor, în chestiuni legate de datele dvs. personale prin:
• trimiterea unui e-mail la: [email protected] sau
• posta la: Cinema City SRL, Str.Dr. Alexandru Boicescu, nr. 10A, et. 2, biroul nr. 1, Sector 5, București (notă: șef marketing).
1.    Chiar dacă furnizarea de date cu caracter personal de către Clienți este voluntară, este necesară din motivele indicate la punctul 3 de mai jos, în special pentru a face o rezervare sau pentru a cumpăra bilete de cinema online. Prin urmare, fără datele personale ale clienților, nu suntem în măsură să implementăm în mod corespunzător obiectivele menționate mai sus.
2.    Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile descrise în Politica de confidențialitate și includ: 
a)    prelucrarea pentru a permite implementarea corectă a serviciilor/produselor comandate sau (temei legal pentru prelucrare: articolul 6 alineatul (1) litera b din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului 2016/679 din 27/04/2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și la libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46 / CE („GDPR”), adică 
b)    luarea în considerare a oricăror reclamații, arhivare sau contact actual legat de serviciul/produsul comandat - pe baza așa-numitelor noastre interese legale legitime, care sunt respectiv: clarificarea problemelor, apărarea sau soluționarea cererilor, necesitatea unui contact continuu (bază: articolul 6 alin. 1 lit. f) din GDPR),
c)    îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre, dezvoltarea de noi produse și servicii și activități de marketing ale produselor și serviciilor proprii (în forma tradițională), care sunt interesele noastre legitime (bază: articolul 6 alineatul 1 litera f) din GDPR),
d)    cu un consimțământ separat - prelucrarea în domeniul acoperit de declarația dată, de exemplu, atunci când sunteți de acord să obțineți de la noi e-mailuri cu promoții (bază: articolul 6 alineatul 1 litera a) din GDPR).
e)    permițând Cinema City să își respecte obligațiile legale cu privire la contabilitate sau la soluționarea litigiilor civile/de consum (bază: articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR, în legătură cu dispozițiile specifice ale legii în vigoare).
3.    În cazul achiziționării de bilete de către Client, datele sale personale vor fi furnizate operatorului de plăți care operează serviciile de plată online, numai în scopul și în măsura necesare pentru a permite efectuarea plăților. Entitatea de plată căreia i se pun la dispoziție datele va fi considerată un controlor separat al acestor date. Clientul însuși furnizează operatorului de plată detaliile sale de plată (aceste date nu sunt stocate de Companie). Dorim să vă informăm că aveți dreptul de a accesa datele dvs. și de a le corecta și cu operatorul de plată.
4.    Datele personale ale clienților furnizate Companiei nu vor fi divulgate terților, cu excepția cazurilor specificate în detaliu în clauze separate de consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, prevederile Termenilor și condițiilor, cazurile de divulgare a datelor către angajații sau colaboratorii Companiei sau entitățile care oferă sprijin Companiei pe baza unor acorduri încheiate pentru a încredința prelucrarea datelor (în special: asistență IT, gestionarea sistemului IT, servicii de consultanță juridică) sau cazuri specificate de lege (cum ar fi, de exemplu, partajarea datelor personale conținute în corespondența pe hârtie cu operatorii sau transportatorii poștali pentru a livra corespondența, partajarea datelor personale cu autoritățile statului),
5.    Compania informează că solicitările de consimțământ sunt adresate persoanelor cu capacitate juridică deplină, care pot face o astfel de declarație în numele lor și persoanelor cu capacitate juridică limitată care acționează cu consimțământul unui părinte sau tutorelui legal și au obținut consimțământul său de a lua acțiuni de încheiere a unui contract și de a face declarații (inclusiv consimțământuri) în conformitate cu aceste regulamente și politica de confidențialitate.
6.    Compania se asigură că datele personale furnizate site-ului web al Companiei de către Clienți vor fi protejate prin mijloace tehnice care asigură cel mai înalt nivel de securitate a datelor personale ale clienților, în conformitate cu reglementările aplicabile;
7.    Compania informează Clientul că ar putea avea ocazia de a profita de promoțiile disponibile în prezent organizate de Companie. Detaliile și condițiile promoției vor fi descrise de fiecare dată în reglementări separate ale promoțiilor puse la dispoziția Clienților prin intermediul site-ului web. Accesibilitatea promoției este posibilă în condițiile specificate în fiecare caz în regulamentele promoției. Compania informează că datele cu caracter personal ale Clientului care utilizează promoția vor fi prelucrate numai în scopurile indicate în regulamentele promoției, în special pentru a confirma că au fost îndeplinite condițiile pentru participarea la promoție și implementarea acesteia și pentru a lua în considerare eventuale reclamații.
8.    Compania informează că persoana vizată are dreptul să acceseze și să rectifice, să șteargă, să restricționeze prelucrarea, dreptul la portabilitatea datelor sau să se opună prelucrării, dreptul de a retrage consimțământul în orice moment fără a afecta legalitatea prelucrării datelor înainte de revocare. Persoana vizată are dreptul să depună o reclamație la autoritatea pentru protecția datelor (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania), dacă consideră că prelucrarea datelor sale personale încalcă prevederile GDPR.
9.    Datele vor fi prelucrate până la realizarea scopului pentru care au fost colectate și în scopuri de arhivare - nu mai mult decât este necesar până la expirarea termenului limită pentru depunerea unei cereri pentru serviciul furnizat. Dacă prelucrăm datele cu un consimțământ, acestea vor fi stocate până la retragerea consimțământului.
Compania informează Clientul că poate participa la promoțiile disponibile în prezent, organizate de Companie. Termenii și condițiile detaliate ale unei promoții sunt specificate în termenii și condițiile unei promoții, care sunt furnizate Clientului prin intermediul site-ului web. Participarea la o promoție este posibilă pe baza condițiilor stabilite de fiecare dată în termenii și condițiile unei promoții. Compania informează că datele personale ale Clientului care participă la o promoție vor fi prelucrate numai în scopurile indicate în termenii și condițiile unei promoții, în special pentru a confirma faptul că Clientul este îndreptățit să participe la promoție și dezvoltarea acestora și pentru a examina eventualele reclamații. Furnizarea de date cu caracter personal este voluntară, și Clientul este îndreptățit să acceseze datele și să le rectifice.

RECLAMAȚII

49. Clientul poate depune o reclamație privind rezervarea locului și procesul online de cumpărare a biletelor prin utilizarea site-ului web, în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data achiziției. Reclamația poate fi trimisă Companiei prin e-mail la adresa: [email protected].

50. În cadrul reclamației, Clientul va specifica obiectul al reclamației, precum și numărul tranzacției. Compania nu va fi responsabilă pentru achiziția incorectă efectuată de către Client, în special pentru furnizarea de date incorecte sau neadevărate.

51. Reclamația va fi examinată și soluționată de Companie în termen de 20 de zile lucrătoare de la momentul la care aceasta primește reclamația. Compania va informa Clientul despre decizie prin e-mail, în termenul prevăzut mai sus.

DISPOZIȚII FINALE

52. Termenii și condițiile online sunt puse la dispoziție gratuit utilizând site-ul web, permițând descărcarea, înregistrarea și tipărirea lor, precum și la casele de bilete ale  cinematografelor multiplex.

53. Pentru setul complet de reguli care se aplică relațiilor dintre Cinema City și toți Clienții săi în legătură cu serviciul de exploatare de film și serviciile de servire a alimentelor oferite de Companie vă rugăm să consultați Termenii și condițiile generale ale Cinema City.