Politica de confidențialitate, politica cookie-urilor si accesul la site

  • I. SCOPUL ACESTEI POLITICI
  • II. CINE SUNTEM NOI ȘI CE FACEM?
  • III. CUM SĂ NE CONTACTAȚI?
  • IV. CE INFORMAȚII PERSONALE COLECTĂM ȘI CUM LE FOLOSIM?
  • 4.1. Prelucrarea comenzilor de produse și servicii.
  • 4.2. Verificarea vârstei persoanelor care utilizează produsele și serviciile noastre
  • 4.3. Contul online
  • 4.4. Servicii pentru clienți
  • 4.5. Concursuri, extrageri de premii și alte evenimente și promoții
  • 4.6. Feedback-ul dumneavoastră despre produsele și serviciile noastre.
  • 4.7. Cunoașterea și analiza clienților.
  • 4.8. Comunicări de marketing
  • 4.9. Administrarea afacerilor și respectarea legislației.
  • 4.10. Sănătate și siguranță
  • 4.11. Alte scopuri
  • V. CUM OBȚINEM CONSIMȚĂMÂNTUL DUMNEAVOASTRĂ?
  • VI. UTILIZAREA DE CĂTRE NOI A MODULELOR COOKIE ȘI A TEHNOLOGIILOR SIMILARE
  • VII. CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
  • VIII. TRANSFERURILE DE INFORMAȚII PERSONALE ÎN STRĂINĂTATE
  • IX. LINKURI ȘI SERVICII ALE TERȚILOR
  • X. PENTRU CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
  • XI. CONFIDENȚIALITATEA ȘI SECURITATEA INFORMAȚIILOR DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE
  • XII. CUM SĂ VĂ ACCESAȚI INFORMAȚIILE ȘI ALTE DREPTURI ALE DUMNEAVOASTRĂ
  • XIII. MODIFICĂRI ALE PREZENTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE

     

    CINEMA CITY ROMANIA SRL

    POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

    Respectăm confidențialitatea fiecărei persoane care vizitează sau se înregistrează pe https://www.cinemacity.ro/ sau utilizează aplicațiile mobile Cinema City pentru iOS și Android (denumite „Site-urile") și care utilizează serviciile pe care le punem la dispoziție pe Site, în cinematografele noastre și prin intermediul serviciilor noastre pentru clienți (denumite "Serviciile") și ne angajăm să asigurăm o experiență online sigură.

     

    I. SCOPUL ACESTEI POLITICI

    Această politică de confidențialitate („Politica de confidențialitate") explică abordarea noastră față de orice informații personale pe care le putem colecta de la dumneavoastră, scopurile și baza pe care prelucrăm informațiile dumneavoastră personale. Această politică de confidențialitate stabilește, de asemenea, drepturile dvs. în ceea ce privește prelucrarea de către noi a informațiilor dvs. personale.
    Această Politică de confidențialitate vă va informa cu privire la natura informațiilor personale despre dvs. pe care le prelucrăm și la modul în care ne puteți solicita să le ștergem, să le actualizăm, să le transferăm și să vă oferim acces la acestea.
    Această Politică de confidențialitate este menită să vă ajute să luați decizii în cunoștință de cauză atunci când utilizați Site-urile și Serviciile noastre. Vă rugăm să acordați un moment pentru a o citi și a o înțelege. Vă rugăm să rețineți că aceasta trebuie citită împreună cu Regulamentele noastre și în corespondență cu Serviciile noastre. Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că Politica de confidențialitate se aplică doar pentru informațiile dvs. personale obținute de către noi și nu se aplică datelor dvs. colectate în timpul comunicării dvs. cu terțe părți. 
    Această politică de confidențialitate poate varia din când în când, așa că vă rugăm să o verificați periodic. Vă rugăm să consultați secțiunea XIII. Modificări ale prezentei Politici de confidențialitate de mai jos pentru mai multe detalii.

    Înapoi la începutul paginii

    II. CINE SUNTEM NOI ȘI CE FACEM?

    Cinema City România operează Site-urile și Serviciile noastre  prin intermediul Cinema City România S.R.L., („noi", „noi" sau „al nostru").
    Noi suntem operatorul de date responsabil pentru informațiile dvs. personale obținute în legătură cu furnizarea site-urilor și serviciilor noastre. 
    Cinema City România S.R.L. este o societate cu sediul social în București, strada Doctor Boicescu nr. 10A, biroul nr. 1, etaj 2, sector 5, înregistrată în Registrul Comerțului din România ținut de Tribunalul București sub nr: J40/16742/2006 și cod fiscal RO19123195.

    Înapoi la începutul paginii

    III. CUM SĂ NE CONTACTAȚI?

    Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate sau doriți să vă exercitați drepturile prevăzute în această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin:
    •    trimițând un e-mail la: [email protected] sau
    •    poștă la: Cinema City România S.R.L., Strada Alexandru Boicescu nr. 10A, Sector 5, București, cod poștal 050484, în atenția Directorului de Marketing.
    Vă rugăm să rețineți că adresa de e-mail: [email protected] este dedicată doar solicitărilor dumneavoastră ce vizează modalitatea de colectare a datelor. Aceasta nu este dedicată altor întrebări (în special - reclamațiile privind experiența din cinematograf). 
    Vă informăm că, în cazul în care aveți un cont de e-mail, toată corespondența referitoare la protecția datelor cu caracter personal va fi tratată electronic (prin e-mail). Acest lucru ne permite să comunicăm cu dvs. într-un mod documentat și rapid.

    Înapoi la începutul paginii

    IV. CE INFORMAȚII PERSONALE COLECTĂM ȘI CUM LE FOLOSIM?

    Obținem informațiile dvs. personale din următoarele surse:
    •    Direct de la dumneavoastră, fie personal (în cinematografele noastre sau în alt mod), prin intermediul site-urilor noastre, pe paginile noastre de socializare sau atunci când ne contactați sau când cineva ne contactează în numele dumneavoastră;
    •    Tehnologii automatizate, cum ar fi cookie-urile, jurnalele de server și alte tehnologii similare;
    •    Utilizarea CCTV sau a altor sisteme de înregistrare în cinematografele și parcările cinematografelor noastre și în jurul acestora - în locațiile relevante,
    •    De la companiile din grupul nostru și de la terți furnizori de servicii care ne furnizează serviciile lor în legătură cu utilizarea de către dvs. a Site-urilor și Serviciilor noastre; Vă rugăm să consultați secțiunea VII. - Cu cine împărtășim informațiile dvs. personale? - pentru a afla mai multe despre aceste companii din grup și furnizori de servicii terți;
    •    Furnizori de platforme de socializare (cum ar fi Facebook, Youtube și Instagram), în cazul în care partajați conținutul nostru prin intermediul rețelelor de socializare, dându-ne like pe Facebook, urmărindu-ne;
    •    În caz contrar, după cum se explică mai jos în prezenta secțiune IV. Ce informații personale colectăm și cum le folosim?
    Dacă ne contactați prin intermediul platformelor de socializare sau al mesageriei instantanee (cum ar fi Facebook, Instagram sau Messenger), nu ne furnizați în mesajele dumneavoastră informații personale despre dumneavoastră sau despre alte persoane. În cazul în care se presupune că solicitarea dvs. ar trebui să conțină date cu caracter personal, trimiteți-ne-o prin intermediul datelor de contact furnizate oficial sau utilizând un formular de contact disponibil online.
    Vă rugăm să rețineți că datele pe care le furnizați ar trebui să aibă un domeniu de aplicare minim, adică doar cele necesare pentru a vă contacta în scopul identificării.
    Dacă folosim camere de vedere pe timp de noapte în anumite locații (săli de cinema), o facem pentru a contracara tentativele de înregistrare ilegală a filmelor prezentate în cinematografele noastre. Atunci când folosim camere de vedere pe timp de noapte, nu prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Aparatul de vedere pe timp de noapte detectează doar lumina emisă de un eventual aparat de înregistrare video. Înregistrăm materialul doar pentru a păstra dovezile și doar în cazul în care există suspiciuni de înregistrare ilegală.
    Scopul nostru principal atunci când colectăm informații personale despre dvs. este următorul: (i) să vă verificăm identitatea și vârsta; (ii) să vă furnizăm Serviciile noastre și să dăm curs solicitărilor făcute de dumneavoastră pe Site-uri sau în cinematografele noastre; (iii) să ne îmbunătățim produsele și serviciile și să dezvoltăm și să comercializăm noi produse și servicii; (iv) să investigăm sau să soluționăm diferendele ivite precum și reclamațiile transmise; (v) să respectăm orice lege aplicabilă, ordin judecătoresc, alte procese judiciare sau cerințele unui organism de reglementare; (vi) să punem în aplicare acordurile noastre cu dvs.; (vii) să protejăm drepturile, proprietatea sau siguranța noastră sau a unor terțe părți, inclusiv a celorlalți clienți și utilizatori ai Site-urilor și ai cinematografelor noastre; (viii) să oferim asistență pentru furnizarea serviciilor noastre; și (ix) să le folosim așa cum este cerut sau permis de lege. În special, folosim informațiile dvs. personale în următoarele scopuri:

     

    Înapoi la începutul paginii

    4.1. Prelucrarea comenzilor de produse și servicii.

  • Colectăm și păstrăm informațiile personale care ne sunt transmise în mod voluntar în timpul utilizării Site-urilor și/sau a Serviciilor noastre. Utilizăm detaliile de contact și de plată furnizate pentru a îndeplini furnizarea de produse și servicii comandate de pe Site-urile noastre sau din cinematografele noastre. Vom folosi informațiile de contact pentru a vă trimite comunicări legate de servicii în legătură cu aceste comenzi. Aceasta include achiziționarea de produse și servicii, înregistrarea unui cont la noi, participarea dvs. la evenimente găzduite de partenerii noștri terți sau de noi, utilizarea aplicației noastre,  închirierea cinematografelor noastre pentru evenimentele dvs. și procesarea retururilor și rambursărilor.

    De exemplu:achiziții online

Dacă doriți să achiziționați bilete prin intermediul site-urilor noastre, va trebui să vă cunoaștem numele și adresa de e-mail și este posibil să vă solicităm numărul de telefon mobil. De asemenea, este posibil să avem nevoie de aceste informații atunci când efectuați alte achiziții prin intermediul Site-urilor noastre. Vă rugăm să rețineți că detaliile cardului de plată pe care le furnizați întotdeauna unui furnizor de servicii de plată ales (de exemplu, PayU). Puteți să ne furnizați numărul dvs. de telefon mobil pentru a ne facilita contactarea dvs. în caz de urgență (de exemplu, anularea spectacolului, obiecte pierdute) sau orice alt contact legat de un alt serviciu pe care îl utilizați.

Dacă solicitați unul dintre biletele noastre la preț redus, cum ar fi un bilet pentru studenți sau un bilet pentru persoanele în vârstă, vă putem cere o dovadă de vârstă sau o altă formă de identificare corespunzătoare și putem procesa numărul cărții de identitate pe care ne-o furnizați. În cazul în care ne-ați prezentat actul de identitate în legătură cu cererea dumneavoastră pentru un bilet cu reducere, folosim acest document pentru a vă valida cererea și a ne asigura că îndepliniți criteriile pentru biletul respectiv. În cazul în care scanăm și procesăm numărul cărții dvs. de identitate, facem acest lucru pentru a ne asigura că același card nu este utilizat de mai multe ori pentru a cumpăra bilete pentru intervale de timp care se suprapun. În legătură cu această verificare, nu sunt stocate sau prelucrate în alt mod alte date din cartea dumneavoastră de identitate. Prin urmare, nu putem folosi numărul cărții de identitate pentru a vă identifica pe dumneavoastră sau pe orice altă persoană fizică. Numărul dvs. de identificare va fi șters din sistemele noastre în conformitate cu procesele noastre comerciale obișnuite (de obicei, în termen de o lună).

Dacă doriți să efectuați o achiziție în secțiunea „Cadouri" de pe site-urile noastre, avem nevoie de numele, prenumele, numele de familie și detaliile cardului de plată (dar vă rugăm să rețineți că detaliile cardului de plată le furnizați întotdeauna unui furnizor de servicii de plată ales (de exemplu, payU)), adresa dvs. de e-mail. În cazul în care un cadou urmează să fie trimis direct destinatarului cadoului, este necesar să ne furnizați numele și prenumele și adresa de e-mail a destinatarului.

Întotdeauna marcăm datele pe care trebuie să le cunoaștem (ca fiind necesare) și datele pe care nu este necesar să le furnizăm, dar care sunt adecvate pentru a ne îndeplini obiectivele. Utilizăm aceste informații pentru a procesa și a vă îndeplini comenzile, pentru a vă trimite e-mailuri legate de servicii pentru achiziție și mesaje text pentru a finaliza achiziția la cerere. Datele pe care le colectăm ar putea fi folosite și pentru a vă trimite comunicări comerciale ca urmare a vizitei în cinematografele noastre.

Modalități de plată

Puteți plăti pentru produsele și serviciile de pe site-urile noastre folosind un card de Debit/Credit card (Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard) sau un voucher cadou. 

Dacă alegeți să plătiți pentru achizițiile dvs. de pe site-ul nostru cu cardul de credit sau de debit, vă rugăm să rețineți că atunci când furnizați detaliile cardului de plată - întotdeauna unui furnizor de servicii de plată selectat (de exemplu, PayU)) - aceste plăți vor fi procesate de către furnizorii noștri de plăți, mai degrabă decât de către Cinema City. Făcând clic pe treceți la plată, înțelegeți și sunteți de acord că: (i) este posibil să părăsiți site-ul nostru și să fiți transferat pe site-ul furnizorului de servicii de plată; (ii) orice date cu caracter personal pe care le introduceți pe site-ul furnizorului de servicii de plată vor fi supuse politicii de confidențialitate a acestuia. De asemenea, este posibil să primim o parte din detaliile de plată, cum ar fi numele dumneavoastră, adresa de e-mail și unele dintre cifrele numărului cardului dumneavoastră de plată de la procesatorul nostru de plăți. Acestea vor fi folosite pentru a ajuta la conectarea plății dvs. cu biletul achiziționat pe site-ul nostru și pot fi folosite de noi dacă vă oferim o rambursare.

De asemenea, puteți solicita ca detaliile cardului dvs. de plată să fie stocate în siguranță de către furnizorii noștri de servicii de plată, care procesează plățile și păstrează toate detaliile cardurilor de credit și de debit în numele nostru pentru a vă ajuta să accelerați procesul de achiziție online.
 

Care este temeiul nostru juridic?

Este necesar să folosim informațiile dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile și pentru a ne exercita drepturile în urma oricărui contract pe care l-am putea avea cu dvs., cum ar fi contractul încheiat cu noi pentru biletul dvs. sau pentru achiziționarea unui cadou. Avem, de asemenea, un interes legitim în prelucrarea datelor cu caracter personal, care constă în primirea datelor destinatarului cadoului pentru a livra un cadou cumpărat unui astfel de destinatar.
Totodată, este în interesul nostru legitim să folosim numărul cărții dvs. de identitate pentru a ne asigura că emitem clienților bilete corecte și pentru a ne proteja afacerea de fraudă și de alte activități ilegale.
 

  • Înapoi la începutul paginii

    4.2. Verificarea vârstei persoanelor care utilizează produsele și serviciile noastre
    Copiii și tinerii sunt bineveniți în cinematografele noastre. Cu toate acestea, unele dintre Serviciile noastre și caracteristicile disponibile pe Site-urile noastre (inclusiv accesul la anumite filme, înregistrarea și utilizarea unui cont online) au restricții de vârstă legate de utilizarea lor. Aceste restricții de vârstă sunt explicate în termenii și condițiile serviciilor noastre, care se găsesc aici. Persoanele cu capacitate juridică limitată (cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani) pot utiliza Serviciile cu acordul unui părinte sau al unui tutore legal pentru a întreprinde acțiuni în vederea încheierii unui contract și pentru a face declarații și a-și da consimțământul (acesta este consimțământul pentru a efectua astfel de acte și trebuie să fie livrat în scris la Cinema City, la cerere). Unele dintre Serviciile noastre sunt limitate doar la persoanele cu capacitate juridică deplină sau cu vârsta de 16 ani sau mai mult cu capacitate juridică limitată (cu condiția ca o astfel de persoană să acționeze cu consimțământul unui părinte sau al unui tutore legal pentru a întreprinde acțiuni în vederea încheierii unui contract și pentru a depune declarații și consimțăminte) - în conformitate cu termenii și condițiile relevante ale acelui serviciu specific.
    Copiii sub 14 ani nu pot utiliza Serviciile.
    Acest lucru înseamnă că este posibil să trebuiască să vă cerem să furnizați data nașterii dumneavoastră și, în cazul în care produsele sau serviciile noastre sunt achiziționate de dumneavoastră în numele unui minor în calitate de părinte sau tutore legal, data nașterii minorului.
    Care este temeiul nostru juridic?
    În cazul în care folosim informațiile dvs. personale pentru a verifica dacă dvs. sau persoana care primește Serviciile noastre îndeplinește orice restricții de vârstă pe care le-am stabilit sau pentru a verifica capacitatea legală stabilită de dispozițiile legale relevante, este în interesul nostru legitim să facem acest lucru. În cazul în care folosim data dvs. de naștere pentru a vă împiedica să accesați filme cu restricții de vârstă sau să cumpărați alcool, facem acest lucru deoarece este necesar pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De asemenea, este în interesul nostru legitim să verificăm cartea dumneavoastră de identitate pentru a verifica dacă aveți dreptul legal de a cumpăra alcool, pentru a verifica dacă aveți dreptul la orice bilet cu preț redus sau gratuit pe care îl solicitați și pentru a ne ajuta să ne asigurăm că aceste tipuri de scheme de concesii sunt utilizate în mod corect și în scopul detectării și prevenirii fraudei. 
    Atunci când utilizați serviciile noastre, este necesar să prelucrăm datele dvs. în scopul executării contractului sau pentru a lua măsuri la cererea dvs. înainte de încheierea unui contract, ceea ce ne oferă încă un temei juridic pentru a prelucra datele dvs. personale. 

    Înapoi la începutul paginii

    4.3. Contul online

Dacă vă înregistrați și creați un cont online pe site-urile noastre, vă vom ruga să ne comunicați numele, prenumele, adresa de e-mail și, opțional, numărul de telefon. De asemenea, vă vom solicita să introduceți parola pentru a vă conecta la contul dumneavoastră online. Totodată, ne puteți furniza în mod voluntar informații suplimentare atunci când utilizați contul dumneavoastră online, informații precum data nașterii și cinematograful preferat. Puteți actualiza în orice moment o parte din datele pe care le deținem despre dvs., prin intermediul contului online. Dacă doriți să vă actualizați datele care nu sunt editabile de la nivelul contului dumneavoastră, puteți face acest lucru prin contactarea centrului nostru de servicii pentru clienți prin: [email protected].

În momentul în care vă creați contul online, asigurați-vă că adresa de e-mail pe care o furnizați este corectă. Acest e-mail va fi folosit pentru a vă trimite un link de activare pentru a valida adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de înregistrare. Dacă link-ul din e-mail a expirat, puteți retrimite e-mailul cu un nou link. În cazul în care nu validați crearea contului, contul dumneavoastră va rămâne inactiv. Totodată, dacă nu avem niciun alt scop pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, acestea pot fi anonimizate în conformitate cu regulile politicii noastre de păstrare a datelor.

Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a oferi o bună funcționalitate contului dumneavoastră online, inclusiv pentru a facilita achiziționarea produselor și serviciilor noastre prin intermediul contului online. De asemenea, datele cu caracter personal sunt utilizate pentru a identifica utilizatorul atunci când vizitează și interacționează cu alte zone ale serviciilor noastre (pentru mai multe informații despre modul în care utilizăm datele cu caracter personal în acest scop, consultați secțiunea 4.7 Analiza și cunoașterea clienților).

Dacă ne furnizați în mod voluntar data nașterii și cinematograful preferat, atunci când utilizați contul dumneavoastră, aceste date ar putea fi utilizate în scopuri suplimentare - activitățile noastre de marketing, cum ar fi trimiterea de surprize de ziua dumneavoastră de naștere, informații comerciale despre noutățile din cinematograf în funcție de cinematograful preferat pe care l-ați ales (pentru a ne concentra pe zona pe care o considerăm cea mai potrivită pentru dumneavoastră, în funcție de cinematograful ales). Cu toate acestea, vom face acest lucru numai dacă ne dați consimțământul separat, pentru marketing, atunci când vă înscrieți la newsletter sau în momentul în care creați un cont online sau cu altă ocazie (de exemplu, atunci când participați la o promoție sau vă gestionați preferințele cu instrumentele disponibile). Vă rugăm să consultați secțiunea Comunicări de marketing pentru mai multe informații.

De asemenea, puteți solicita stocarea securizată a datelor cardului de plată de către furnizorii noștri de servicii de plată, ce procesează plățile și stochează datele cardului dumneavoastră, pentru a accelera procesul de achiziție de produse și servicii online. Vă rugăm să rețineți că detaliile cardului de plată pe care le furnizați și pe care alegeți să le stocați sunt întotdeauna furnizate direct de dumneavoastră furnizorului de servicii de plată ales, iar acesta va stoca detaliile cardului de plată pentru dumneavoastră.

Închiderea contului

În cazul în care alegeți să vă închideți contul, iar noi nu avem niciun alt scop pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, datele dumneavoastră cu caracter personal deținute pentru cont vor fi anonimizate în baza de date.  
E important de știut că este posibil să continuăm să vă prelucrăm datele personale în alte scopuri, după închiderea contului dumneavoastră, de exemplu: gestionarea rezervărilor active sau trimiterea buletinului informativ, dacă nu v-ați dezabonat.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienții disponibil pe pagina de contact a Cinema City: https://www.cinemacity.ro/contact. 

Care este temeiul nostru juridic?

Este imperativ să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile și a ne exercita drepturile conform contractele pe care le putem încheia cu dumneavoastră, inclusiv contractul de utilizare a unui cont online. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este necesitatea executării unui contract cu utilizatorul.
 

Înapoi la începutul paginii

4.4. Servicii pentru clienți

Site-urile noastre și cinematografele noastre utilizează diverse interfețe de utilizator pentru a vă permite să solicitați informații despre produsele și serviciile noastre: acestea includ formulare de cerere de informații tipărite și electronice, adrese de e-mail dedicate, paginile noastre de socializare. Informațiile de contact pot fi solicitate în fiecare caz, împreună cu detalii despre alte informații personale care sunt relevante pentru solicitarea dvs. de servicii pentru clienți. Aceste informații sunt utilizate pentru a ne permite să răspundem solicitărilor dumneavoastră.

Așa cum am scris în secțiunea IV de mai sus, dacă ne contactați prin intermediul platformelor de socializare sau al mesagerilor instant (cum ar fi Facebook sau Messenger), nu ne furnizați nicio informație personală despre dvs. sau despre alte persoane în mesajele pe care le trimiteți. Dacă se presupune că solicitarea dvs. ar trebui să conțină date cu caracter personal, trimiteți-ne-o prin intermediul datelor de contact furnizate oficial sau folosind un formular de contact disponibil online.

Pentru noi, adresa dvs. de e-mail este un identificator primar, prin urmare, orice cerere de informații care ne este trimisă este procesată numai dacă este primită de la adresa de e-mail care a fost utilizată pentru serviciul în cauză (de exemplu, o întrebare referitoare la un cont online ar trebui trimisă de la aceeași adresă de e-mail care a fost utilizată pentru conectarea la cont ). În unele cazuri specifice, putem utiliza verificări suplimentare pentru a procesa cererea dumneavoastră (de exemplu, pentru a identifica dacă persoana este autorizată să facă parte din această procedură). În astfel de cazuri, este posibil să vă solicităm informații suplimentare pe care le procesăm deja.
Care este temeiul nostru juridic? Este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în așa fel încât să ne asigurăm că vă oferim cel mai bun serviciu pentru clienți pe care îl putem oferi.
 

Înapoi la începutul paginii

4.5. Concursuri, extrageri de premii și alte evenimente și promoții

Din când în când, putem organiza extrageri de premii, concursuri cu premii și alte promoții pe Site-urile noastre, pe conturile noastre de social media și/sau în cinematografele noastre. De asemenea, este posibil să organizăm evenimente în alte locații. În scopul administrării unor astfel de promoții și evenimente, este posibil să vă prelucrăm numele, datele de contact (inclusiv adresa de e-mail, adresa poștală și/sau numărul de telefon), adresa de social media (dacă este cazul) și orice alte informații personale oferite voluntar de dvs. în înscrierea la promoție. Pentru anumite concursuri și evenimente, este posibil să prelucrăm și să facem publice imagini, videoclipuri sau înregistrări audio pe care ni le oferiți voluntar.
Care este temeiul nostru juridic?
Este necesar să folosim informațiile dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile și a ne exercita drepturile în conformitate cu orice contract pe care l-am putea avea cu dvs. (de exemplu, termenii și condițiile aplicabile promoției) sau este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale pentru a vă permite să participați la orice extragere de premii, concursuri cu premii și alte promoții. Vom folosi fotografiile pe care vi le facem la evenimente sau vom publica informațiile despre câștigătorii concursurilor doar în cazul în care avem consimțământul dumneavoastră în acest sens.
În cazul în care, prin oferirea unui premiu în cadrul unui anumit concurs, suntem obligați de legislația fiscală să trimitem o declarație fiscală către autoritatea fiscală aplicabilă, vom colecta de la dvs. informații suplimentare (cum ar fi data nașterii, adresa de reședință) pentru a îndeplini o astfel de declarație. Temeiul prelucrării acestor date este obligația noastră legală derivată din legislația fiscală.

Înapoi la începutul paginii

4.6. Feedback-ul dumneavoastră despre produsele și serviciile noastre.
Din când în când, vă vom contacta pentru a vă invita să ne oferiți feedback cu privire la produsele și serviciile noastre sub forma unor sondaje online. Folosim aceste informații pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite de personalul nostru și în cinematografele noastre. De asemenea, folosim feedback-ul dvs. pentru a monitoriza calitatea produselor și serviciilor noastre, pentru a ne dezvolta activitatea și pentru a vă ajuta la selectarea viitoarelor linii de produse și servicii.
Care este temeiul nostru juridic?
Este în interesul nostru comercial legitim să folosim informațiile pe care ni le furnizați în feedback-ul dvs. în scopurile descrise mai sus.

Înapoi la începutul paginii

4.7. Cunoașterea și analiza clienților.
În cazul în care v-ați dat consimțământul (în cazul în care acest lucru este cerut de lege), folosim cookie-uri, fișiere jurnal și alte tehnologii pentru a colecta informații personale de pe hardware-ul și software-ul computerului pe care îl utilizați pentru a accesa site-urile noastre sau de pe dispozitivul dumneavoastră mobil. Aceasta include următoarele:
o    o adresă IP pentru a monitoriza traficul și volumul site-ului;
o    un ID de sesiune pentru a urmări statisticile de utilizare pe site-urile noastre;
o    informații referitoare la interesele dumneavoastră personale sau profesionale, date demografice, obiceiuri de cumpărare, experiențe cu produsele noastre și preferințe de contact.
Paginile noastre web, aplicațiile mobile și mesajele de e-mail conțin „cookie-uri”, „web beacon-uri” sau „pixel tag-uri”. („etichete"). Etichetele ne permit să urmărim primirea unui e-mail către dumneavoastră, să numărăm utilizatorii care au vizitat o pagină web sau au deschis un e-mail și să colectăm alte tipuri de informații agregate. Odată ce faceți clic pe un e-mail care conține o etichetă, informațiile dvs. de contact pot fi ulterior corelate cu e-mailul sursă și cu eticheta relevantă.
În unele dintre mesajele noastre de e-mail, folosim un „click-through URL" legat de anumite site-uri web sau aplicații administrate de noi sau în numele nostru. Este posibil să urmărim datele de accesare a click-urilor pentru a ne ajuta să determinăm interesul pentru anumite subiecte și să măsurăm eficiența acestor comunicări. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile pentru informații suplimentare. Aceste informații sunt utilizate pentru a crea profiluri și informații despre obiceiurile dumneavoastră și ale celorlalți clienți ai noștri în materie de cinema și ne ajută să ne cunoaștem mai bine clienții.
În cazurile în care consimțământul este exprimat, folosim, de asemenea, datele privind locația pentru a analiza nevoile clientului.
De asemenea, este posibil să folosim datele dvs. de localizare pentru a vă oferi servicii disponibile în locația dvs., prin afișarea unei notificări în aplicația mobilă.
Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficiența conținutului nostru și modul în care vizitatorii utilizează site-urile și serviciile noastre. Acest lucru ne permite să aflăm ce pagini ale site-urilor noastre sunt cele mai atractive pentru vizitatori, ce părți ale site-urilor noastre sunt cele mai interesante, cum folosesc clienții Serviciile noastre și ce fel de oferte prezintă interes pentru clienții noștri. 
De asemenea, folosim aceste informații pentru a ne ajuta la selectarea viitoarelor linii de produse și servicii, la proiectarea și dezvoltarea cinematografului, a site-ului web și a aplicației, pentru a identifica partenerii potriviți ale căror oferte am putea să le obținem pentru dvs. în calitate de client Cinema City și pentru a ne aminti preferințele dvs. de client.
Unele dintre datele dvs. pot fi utilizate pentru crearea de profiluri, pentru a sprijini activitățile noastre de marketing, de exemplu, pentru a vă anunța despre filmele viitoare, evenimentele și serviciile disponibile care se potrivesc cel mai bine cu preferințele dvs. în materie de filme și cinematografe. Vă rugăm să consultați secțiunea Comunicări de marketing de mai jos pentru mai multe detalii despre modul în care datele dvs. personale pot fi utilizate în scopuri de marketing. 
Care este temeiul nostru juridic? 
În cazul în care informațiile dvs. personale sunt complet anonimizate, nu avem nevoie de un temei juridic pentru a le utiliza, deoarece informațiile nu vor mai constitui informații cu caracter personal care să fie reglementate de legile privind protecția datelor. 
Cu toate acestea, colectarea și utilizarea de către noi a unor astfel de informații personale anonimizate poate face obiectul altor legi în care este necesar consimțământul dumneavoastră. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe detalii.
În cazul în care informațiile dvs. personale nu sunt într-o formă anonimizată, este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în acest mod pentru a ne asigura că vă oferim cele mai bune produse și servicii dvs. și celorlalți clienți ai noștri.
În cazul în care prelucrăm datele dvs. în scopuri de marketing, o facem pe baza interesului nostru legitim. Vom realiza profilarea datelor dvs. personale numai în cazul în care este în interesul nostru legitim să facem acest lucru (și nu ne-ați cerut să ne oprim) sau, în cazul în care legea ne cere să obținem consimțământul dvs., în conformitate cu consimțământul pe care ni l-ați dat.
Datele referitoare la locația dvs. vor fi utilizate pentru a obține informații despre dvs. și pentru a vă oferi serviciile disponibile în locația dvs., cu condiția să ne fi fost acordat consimțământul dvs. în acest sens.

Înapoi la începutul paginii

4.8. Comunicări de marketing
Desfășurăm următoarele activități de marketing folosind informațiile dumneavoastră personale:
o    Marketing prin e-mail, text și notificări push.
Utilizăm informațiile pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu site-urile noastre, cu comunicările noastre prin e-mail către dvs. și/sau cu produsele și serviciile noastre din cinematografele noastre (consultați secțiunea „Analiza și cunoașterea clienților" de mai sus pentru mai multe detalii despre informațiile colectate și modul în care sunt colectate) și/sau adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil pentru a vă trimite comunicări de marketing prin e-mail sau mesaj text, în cazul în care v-ați dat consimțământul pentru a primi astfel de comunicări de marketing sau în cazul în care avem un alt temei legal pentru a face acest lucru.
În cazul în care ați activat notificările push pentru aplicația noastră mobilă pe dispozitivul dumneavoastră mobil, vom prezenta, de asemenea, conținut de marketing prin intermediul notificărilor push pe dispozitivul dumneavoastră mobil. 
Care este temeiul nostru juridic?
În cazul în care informațiile dvs. personale nu sunt sub formă anonimă, este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în scopuri de marketing. Vă vom trimite comunicări de marketing prin e-mail și prin mesaje text și notificări push doar în cazul în care ați consimțit să primiți astfel de comunicări de marketing sau în cazul în care avem dreptul legal de a face acest lucru.
Atunci când ne furnizați informații personale, cum ar fi numele, data nașterii, cinematograful preferat, numărul de telefon sau adresa de e-mail, vom folosi aceste informații în scopuri de marketing numai dacă ne dați consimțământul în acest sens. În cadrul activităților noastre de marketing care utilizează aceste date includem: trimiterea de surprize de ziua dumneavoastră de naștere sau informații comerciale despre noutățile din cinematograf, în funcție de cinematograful preferat pe care l-ați ales (pentru a ne concentra pe zona pe care o considerăm cea mai potrivită pentru dumneavoastră în funcție de cinematograful ales). Este posibil să ne dați consimțământul dvs. separat pentru marketing atunci când vă înscrieți la newsletter sau când creați un cont online sau cu altă ocazie (de exemplu, atunci când participați la promoție sau vă gestionați preferințele cu instrumentele disponibile).
Dacă sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră în cadrul: nume, data nașterii, cinematograful preferat, număr de telefon sau adresa de e-mail în scopuri de marketing, vom realiza acest scop folosind aceste date atât timp cât avem baza legală pentru a face acest lucru (adică consimțământul dumneavoastră). Ștergerea contului dvs. online, care are ca rezultat obligația noastră de a înceta prelucrarea datelor dvs. în scopul executării contractului nostru legat de aceste servicii, nu afectează prelucrarea ulterioară a datelor dvs. de către noi în scopuri separate, de marketing, pe o bază legală separată (consimțământul dvs.). Dispunem de temeiul juridic (consimțământul) până când vă retrageți consimțământul sau până când expiră perioada noastră internă de păstrare pentru a stoca datele dvs. prelucrate în baza consimțământului dvs. (dacă este mai devreme).
o    Publicitatea personalizată online.
Putem utiliza informațiile pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu site-urile noastre, comunicările noastre prin e-mail către dvs. și/sau utilizarea produselor și serviciilor noastre (consultați secțiunea „Analiza și cunoașterea clienților" de mai sus pentru mai multe detalii despre informațiile colectate și modul în care sunt colectate) pentru a vă oferi publicitate online personalizată.
Care este temeiul nostru juridic? 
În cazul în care informațiile dvs. personale nu sunt sub formă anonimă, este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în scopuri de marketing, așa cum este descris în această secțiune.
o    Remarketing în social media
Putem utiliza informațiile pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu Site-urile noastre, cu comunicările noastre prin e-mail către dvs. și/sau cu produsele și serviciile noastre în cinematografele noastre (consultați secțiunea „Analiza și cunoașterea clienților” de mai sus pentru mai multe detalii despre informațiile colectate și modul în care sunt colectate) pentru a vă oferi publicitate personalizată pe canalele de social media operate de Facebook și/sau Google, în cazul în care sunteți un utilizator înregistrat al acestor servicii.
Putem face acest lucru folosind Facebook Customer Audiences și/sau Google Customer Match. Vă rugăm să rețineți că o astfel de activitate necesită să împărtășim adresa dvs. de e-mail criptată cu Facebook și/sau Google și este, de asemenea, supusă opțiunilor de confidențialitate pe care ați ales să le faceți în cadrul acestor servicii.
Care este temeiul nostru juridic?
În cazul în care informațiile dvs. personale nu sunt sub formă anonimă, este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în scopuri de marketing.
•    Cunoașterea social media
În cazul în care sunteți un utilizator înregistrat al Facebook sau al unui serviciu Google, este posibil să folosim adresa dvs. de e-mail într-un format criptat pentru a permite Facebook și Google să găsească alți utilizatori înregistrați ai serviciilor lor care au interese similare cu ale dvs., pe baza:
    informații pe care le observăm despre dvs. din interacțiunile dvs. cu Site-urile noastre, cu comunicările noastre prin e-mail către dvs. și/sau cu produsele și serviciile noastre din cinematografele noastre (consultați secțiunea „Analiza și cunoașterea clienților" de mai sus pentru mai multe detalii despre informațiile colectate și modul în care sunt colectate); și
    informațiile pe care Facebook și/sau Google le dețin despre dumneavoastră.
Putem face acest lucru folosind Facebook Lookalike Audiences și/sau Google Similar Audience, respectiv Google Similar Audience. Vă rugăm să rețineți că o astfel de activitate este supusă opțiunilor de confidențialitate pe care ați ales să le faceți în cadrul acestor servicii.
Care este temeiul nostru juridic?
În cazul în care informațiile dvs. personale nu sunt sub formă anonimă, este în interesul nostru legitim să folosim informațiile dvs. personale în scopuri de marketing.
•    Utilizarea informațiilor personale anonimizate
În cazul în care informațiile dvs. personale sunt complet anonimizate, nu avem nevoie de un temei juridic pentru a le utiliza, deoarece astfel de informații nu vor mai constitui informații personale care să fie reglementate de legile privind protecția datelor. Cu toate acestea, colectarea și utilizarea de către noi a unor astfel de informații personale anonimizate poate face obiectul altor legi în care este necesar consimțământul dumneavoastră. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe detalii. Vă rugăm să rețineți că informațiile colectate prin cookie-uri nu constituie întotdeauna date cu caracter personal, deoarece acestea nu permit întotdeauna identificarea unei anumite persoane.

Înapoi la începutul paginii

4.9. Administrarea afacerilor și respectarea legislației.
Utilizăm informațiile dvs. personale în următoarele scopuri de administrare a afacerii și de conformitate legală:
o    pentru a respecta obligațiile noastre legale;
o    pentru a ne proteja afacerea și conturile dvs. împotriva fraudei și a altor activități ilegale;
o    pentru a ne proteja proprietatea;
o    pentru a asigura oferte echitabile pentru bilete cu preț redus și alte promoții pe care le putem oferi;
o    pentru a pune în aplicare drepturile sau obligațiile noastre legale;
o    să protejeze drepturile terților; și
o    în legătură cu o tranziție de afaceri, cum ar fi o fuziune, o achiziție de către o altă companie sau vânzarea tuturor sau a unei părți din activele noastre.
Unele dintre informațiile cu caracter personal pe care le putem utiliza în aceste scopuri pot fi obținute prin utilizarea sistemelor CCTV în cinematografele noastre și în jurul acestora, precum și în parcările pentru clienți. Pentru mai multe detalii despre utilizarea CCTV, vă rugăm să acordați atenție notificărilor noastre privind CCTV, care vă sunt disponibile în holurile cinematografelor noastre.
Care este temeiul nostru juridic?
În cazul în care folosim informațiile dvs. personale în legătură cu o tranziție de afaceri, pentru a ne aplica drepturile legale, pentru a ne proteja proprietatea, pentru a asigura o utilizare corectă a serviciilor noastre sau pentru a proteja drepturile unor terțe părți, este în interesul nostru legitim să facem acest lucru. Pentru toate celelalte scopuri descrise în această secțiune, este obligația noastră legală de a utiliza informațiile dvs. personale pentru a respecta orice obligații legale care ne sunt impuse, cum ar fi un ordin judecătoresc.

Înapoi la începutul paginii

4.10. Sănătate și siguranță

Putem utiliza informațiile dvs. personale pentru a ne asigura că oferim un mediu sigur și securizat pentru clienții, personalul și alte persoane care vizitează cinematografele noastre. Aceasta poate include informații personale colectate în scopuri de sănătate și siguranță, inclusiv orice raport de accident, jurnal de reclamații și/sau imagini CCTV înregistrate în legătură cu un accident sau incident care are loc într-unul dintre cinematografele noastre. Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal pe care le colectăm din motive de sănătate și siguranță poate varia în funcție de obligațiile legale actuale. Deoarece ar putea fi vorba de date referitoare la sănătatea dvs., acestea ar putea fi incluse în categoriile speciale de date, care sunt definite în legislația relevantă privind protecția datelor ca incluzând date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, convingerile religioase și datele referitoare la sănătate (precum și diverse altele). De asemenea, este posibil să folosim aceste informații pentru a stabili, exercita sau apăra orice pretenție legală în legătură cu accidentul sau incidentul, inclusiv pentru a împărtăși aceste informații cu furnizorii noștri de asigurări. De asemenea, putem utiliza datele privind sănătatea atunci când este necesar pentru a stabili, exercita sau apăra orice pretenție legală (a dvs. sau a noastră) în legătură cu termenii și condițiile specifice ale serviciilor dedicate.

Care este temeiul nostru juridic?În cazul în care folosim informațiile dvs. personale în legătură cu un accident sau incident, așa cum este descris mai sus, este în interesul nostru legitim să facem acest lucru și să ne respectăm obligațiile legale. În cazul în care acest lucru include utilizarea unor categorii speciale de date, este necesar să prelucrăm datele în scopul stabilirii, exercitării sau apărării oricărui drept legal și, în unele cazuri, poate fi necesar și pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane (în cazul în care persoana vizată se află în incapacitatea fizică sau juridică de a-și da consimțământul).

Orice alte scopuri pentru care dorim să folosim informațiile dvs. personale care nu sunt enumerate mai sus sau orice alte modificări semnificative pe care ne propunem să le aducem scopurilor existente vă vor fi notificate prin intermediul datelor dvs. de contact sau vă vor fi prezentate individual în cazul în care colectăm datele dvs. în scopuri care nu sunt specificate mai sus.

Înapoi la începutul paginii

 

V. CUM OBȚINEM CONSIMȚĂMÂNTUL DUMNEAVOASTRĂ?

 

În cazul în care utilizarea de către noi a informațiilor dvs. personale necesită consimțământul dvs., vă puteți da acest consimțământ:
•    în momentul în care colectăm informațiile dvs. personale, în conformitate cu instrucțiunile furnizate; sau
•    informându-ne prin e-mail, prin poștă sau telefonic, folosind detaliile de contact prevăzute în această politică de confidențialitate.
Temeiul juridic al consimțământului este utilizat de noi numai în legătură cu prelucrarea care este în întregime voluntară - nu este utilizat pentru prelucrarea care este necesară sau obligatorie în vreun fel. Atunci când folosim consimțământul dumneavoastră ca temei juridic, ne bazăm pe acest consimțământ din momentul în care ni l-ați acordat până când îl revocați în mod explicit. Puteți retrage în orice moment consimțământul specific pe care îl acordați pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. 
Pentru mai multe detalii, consultați secțiunea Cum să vă accesați informațiile și alte drepturi de mai jos. Vă rugăm să rețineți că, chiar dacă vă retrageți consimțământul pentru ca noi să vă folosim datele cu caracter personal într-un anumit scop, putem continua să ne bazăm pe alte temeiuri pentru a vă prelucra datele cu caracter personal în alte scopuri.

 

Înapoi la începutul paginii

 

VI. UTILIZAREA DE CĂTRE NOI A MODULELOR COOKIE ȘI A TEHNOLOGIILOR SIMILARE

 

Site-ul nostru utilizează anumite module cookie, pixeli, balize, fișiere jurnal și alte tehnologii de care trebuie să fiți conștienți. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind modulele cookie pentru a afla mai multe despre modulele cookie pe care le folosim și despre cum să le gestionați și să le ștergeți.

Înapoi la începutul paginii

 

VII. CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

Putem partaja informațiile dvs. personale în scopurile descrise în secțiunea IV a prezentei Politici de confidențialitate:
•    pe plan intern cu angajații noștri;
•    pe plan intern, cu alte companii din grupul nostru (care înseamnă filialele noastre și holdingul nostru final (Cineworld Group PLC) și filialele sale); și
•    extern, cu furnizori de servicii terți.
Categoriile de furnizori terți de servicii cu care împărtășim informațiile dvs. personale sunt:
•    furnizori de sisteme de ticketing;
•    furnizorii de sisteme care ne ajută să furnizăm și să administrăm produsele noastre cadou;
•    agenția noastră, care ne asigură personalul de cinema;
•    procesatori de plăți - vă rugăm să rețineți că detaliile cardurilor de plată pe care le furnizați sunt întotdeauna furnizate unui furnizor de servicii de plată ales (de exemplu, PayU), iar noi nu le colectăm și nu le stocăm;
•    companii de tipărire și livrare;
•    furnizori care găzduiesc, furnizează, gestionează, susțin sau administrează anumite aspecte ale site-urilor noastre web și ale serviciilor pentru clienți,
•    furnizori care găzduiesc, furnizează, gestionează, sprijină sau administrează anumite aspecte ale sistemelor noastre IT și de administrare a activității și ale centrelor de date;
•    furnizori de sondaje de opinie asupra clienților și de analiză a informațiilor despre clienți;
•    furnizori de servicii și sisteme de publicitate prin e-mail, online și prin rețelele de socializare, precum și de alte servicii și sisteme de marketing;
•    părți terțe care ne ajută să organizăm sau să administrăm concursuri sau să livrăm premii;
•    terțe părți care găzduiesc evenimentele noastre;
•    consilierii noștri profesioniști, cum ar fi avocații, contabilii, consultanții în materie de sănătate și siguranță și brokerii de asigurări, pentru administrarea afacerii noastre și în scopuri juridice;
•    terți care ne ajută să depozităm în mod profesionist documentele sau să le distrugem;
•    părți terțe care ne ajută să ne asigurăm securitatea cinematografelor noastre, inclusiv gestionarea sistemelor de televiziune cu circuit închis de supraveghere;
•    orice altă terță parte în cazul în care suntem obligați sau ni se permite acest lucru prin lege, ordin judecătoresc sau pentru a ne conforma cu orice mandat de percheziție sau instrument similar prezentat de orice autoritate de aplicare a legii, oficial guvernamental sau de reglementare;
•    în cazul în care afacerea noastră este vândută sau integrată cu o altă afacere, avocații noștri și alți consilieri profesioniști, avocații și consilierii profesioniști ai oricărui potențial cumpărător și orice potențial cumpărător (sub rezerva obligațiilor de confidențialitate).

Înapoi la începutul paginii

 

VIII. TRANSFERURILE DE INFORMAȚII PERSONALE ÎN STRĂINĂTATE

 

1. Pe plan intern, în cadrul grupului nostru

 

Utilizarea informațiilor dvs. personale este reglementată prin acorduri intragrup. Unele dintre companiile din grupul nostru care au sediul în afara SEE, cum ar fi Regal Entertainment Group (o companie cu sediul în SUA), care furnizează diverse servicii de găzduire și asistență pentru Cinema City sau Cineworld Cinemas (cu sediul în Marea Britanie), astfel încât datele dvs. personale pot fi transferate din SEE în SUA sau, respectiv, în alte jurisdicții din afara SEE. În cazul în care se întâmplă acest lucru, avem proceduri pentru a ne asigura că datele dvs. beneficiază de aceeași protecție ca și cum ar fi fost prelucrate în interiorul SEE și folosim „clauzele model" ale UE, care au fost aprobate de Comisia Europeană, ca bază legală pentru transferul de informații personale în afara SEE. O copie a clauzelor model ale UE, care protejează anumite drepturi ale persoanelor vizate, poate fi găsită la adresa  https://eurlex.europa.eu/eli/dec_impl/2021/914/oj?uri=CELEX%3A32021D0914&locale=en

 

2. Către părți terțe externe

 

Unele dintre părțile terțe pe care le descriem în secțiunea VII. pot fi situate în afara SEE sau pot transfera în alt mod datele dumneavoastră cu caracter personal în afara SEE. În cazul în care transferăm datele dvs. cu caracter personal către terți externi, luăm măsurile adecvate pentru a ne asigura că informațiile dvs. cu caracter personal sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această politică de confidențialitate și cu toate legile aplicabile.
În ceea ce privește transferurile de informații personale în afara SEE, aceasta înseamnă că ne vom asigura că există un temei legal pentru transferul de informații personale în afara SEE. Practica noastră standard este de a utiliza „clauze model" care au fost aprobate de Comisia Europeană pentru astfel de transferuri.

 

Înapoi la începutul paginii

 

IX. LINKURI ȘI SERVICII ALE TERȚILOR

 

1. În general

 

Site-urile noastre conțin link-uri către site-uri și servicii ale unor terțe părți, inclusiv ale partenerilor noștri terți. Vă rugăm să rețineți că, atunci când utilizați un link pentru a trece de la Site-urile noastre la un alt site web sau solicitați un serviciu de la o terță parte, această Politică de confidențialitate nu se mai aplică.
Navigarea și interacțiunea dvs. pe orice alt site web sau relațiile dvs. cu orice alt furnizor de servicii terță parte se supun regulilor și politicilor proprii ale acelui site web sau furnizor de servicii terță parte.
Noi nu monitorizăm, nu controlăm și nu aprobăm practicile de confidențialitate ale terților.
Vă încurajăm să vă familiarizați cu practicile de confidențialitate ale fiecărui site web pe care îl vizitați sau ale fiecărui furnizor de servicii terț cu care tratați și să îi contactați dacă aveți întrebări cu privire la politicile și practicile lor de confidențialitate.
Această Politică de confidențialitate se aplică exclusiv informațiilor personale colectate de noi prin intermediul Site-urilor și Serviciilor noastre și nu se aplică acestor site-uri web terțe și furnizorilor de servicii terțe.

 

2. Servicii de plată 

 

Vă rugăm să consultați secțiunea 4.1 pentru detalii despre utilizarea serviciilor de plată online pentru a plăti bunurile și serviciile comandate pe site-urile noastre.

 

Înapoi la începutul paginii

 

X. PENTRU CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

 

Ori de câte ori colectăm sau prelucrăm în continuare datele dumneavoastră cu caracter personal, le vom păstra, de obicei, timp de 18 luni de la ultima noastră interacțiune cu dumneavoastră sau, în caz contrar, în conformitate cu politica noastră de păstrare a datelor (în funcție de tipul de serviciu pe care l-ați utilizat), conform căreia nu păstrăm datele cu caracter personal mai mult decât este necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate.
Vom păstra datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în legătură cu orice contract pe care îl avem cu dumneavoastră timp de cinci ani sau până la sfârșitul perioadei de limitare, oricare dintre acestea este mai lungă. În cazul în care informațiile dvs. sunt utile doar pentru o perioadă scurtă de timp, de exemplu, pentru campanii de marketing specifice, le putem șterge. La sfârșitul acestei perioade de păstrare, datele dvs. vor fi fie șterse, fie anonimizate, de exemplu prin agregare cu alte date, astfel încât să poată fi utilizate într-un mod neidentificabil pentru analiză statistică și planificare comercială. Ținem sub observație perioada de timp pentru care păstrăm datele dvs. personale.
Dorim să vă clarificăm că, de exemplu, în cazul în care aveți un cont online și doriți să îl ștergeți, în practică, în conformitate cu politica noastră de păstrare, îl dezactivăm. Prin urmare, aceasta nu are ca rezultat ștergerea/anonimizarea imediată a datelor dumneavoastră de către noi prelucrate în scopul menținerii contului dumneavoastră. În conformitate cu politica noastră de păstrare, vom stoca datele dvs. pentru o perioadă de 18 luni de când contul dvs. este setat ca fiind inactiv.
Dacă, atunci când ați folosit contul dvs., ne-ați dat în plus consimțământul dvs. pentru a vă prelucra datele în scopuri de marketing, datele furnizate în contul dvs., cum ar fi: numele, data nașterii, cinematograful preferat, numărul de telefon sau adresa de e-mail vor continua să fie prelucrate de noi în scopuri de marketing chiar și după ce contul dvs. este setat ca fiind inactiv sau șters. Acest lucru este rezultatul faptului că realizăm scopuri de marketing separat de gestionarea contului dvs. online, iar pentru aceasta avem un temei juridic separat - consimțământul dvs. Avem temeiul juridic pentru a face acest lucru (consimțământul) până când vă retrageți consimțământul sau până când perioada noastră internă de păstrare pentru a stoca datele dvs. procesate în baza consimțământului dvs. a expirat (dacă este mai devreme).

Înapoi la începutul paginii

 

XI. CONFIDENȚIALITATEA ȘI SECURITATEA INFORMAȚIILOR DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE

 

Ne angajăm să păstrăm în siguranță informațiile personale pe care ni le furnizați și vom lua măsuri de precauție rezonabile (inclusiv măsuri tehnice și organizatorice adecvate) pentru a vă proteja informațiile personale împotriva pierderii, utilizării abuzive sau modificării. Am implementat politici, reguli și măsuri tehnice de securitate a informațiilor pentru a proteja informațiile personale pe care le avem sub controlul nostru, în special de:
•    accesul neautorizat;
•    utilizarea sau divulgarea necorespunzătoare;
•    modificarea neautorizată; și
•    distrugerea ilegală sau pierderea accidentală.
Toți angajații noștri și procesatorii de date (adică cei care prelucrează informațiile dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociați cu prelucrarea informațiilor personale, sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor personale ale tuturor utilizatorilor serviciilor noastre.

Înapoi la începutul paginii

 

XII. CUM SĂ VĂ ACCESAȚI INFORMAȚIILE ȘI ALTE DREPTURI ALE DUMNEAVOASTRĂ

 

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește informațiile personale pe care le deținem despre dumneavoastră. Vă puteți exercita aceste drepturi contactându-ne folosind detaliile de contact prevăzute în secțiunea III din prezenta Politică de confidențialitate sau folosind orice altă metodă descrisă mai jos:
•    Dreptul dumneavoastră de acces.
Dacă ne solicitați acest lucru, vă vom confirma dacă prelucrăm informațiile dvs. personale și, în caz afirmativ, vă vom furniza o copie a acestor informații personale (împreună cu alte detalii). Dacă aveți nevoie de copii suplimentare, este posibil să trebuiască să percepem o taxă rezonabilă.
•    Dreptul dumneavoastră la rectificare.
În cazul în care informațiile personale pe care le deținem despre dumneavoastră sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul de a le rectifica. În cazul în care am transmis informațiile dvs. personale altor persoane, le vom anunța despre rectificare, dacă este posibil. Dacă ne cereți, atunci când este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am partajat informațiile dvs. personale, astfel încât să-i puteți contacta direct.
Dacă aveți un cont online, vă puteți autentifica și vă puteți modifica oricând doriți datele de contact și preferințele de marketing prin e-mail și SMS. Dacă doriți să vă actualizați datele care nu pot fi modificate de la nivelul contului dvs. online, puteți face acest lucru contactându-ne/contactând centrul nostru de servicii pentru clienți prin intermediul [email protected]
•    Dreptul dumneavoastră la ștergere.
Ne puteți solicita să ștergem sau să eliminăm informațiile dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi atunci când nu mai avem nevoie de ele sau dacă vă retrageți consimțământul (dacă este cazul). În cazul în care am partajat informațiile dvs. personale cu alte persoane, le vom anunța despre ștergere, dacă este posibil. Dacă ne solicitați, atunci când este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am partajat informațiile dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct. Dacă doriți să vă ștergeți datele care nu sunt editabile de la nivelul contului dvs., puteți face acest lucru contactându-ne pe noi/centrul nostru de servicii pentru clienți prin intermediul: [email protected]

 

•    Dreptul dumneavoastră de a restricționa prelucrarea.
Ne puteți solicita să „blocăm" sau să suprimăm prelucrarea informațiilor dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi atunci când contestați acuratețea acestor informații personale sau vă opuneți prelucrării lor. Totuși, acest lucru nu ne va împiedica să stocăm informațiile dvs. personale. Vă vom anunța înainte de a ridica orice restricție. Dacă am partajat informațiile dvs. personale cu alte persoane, le vom anunța despre restricție atunci când ne este posibil să facem acest lucru. Dacă ne solicitați, atunci când este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am partajat informațiile dvs. personale, astfel încât să puteți contacta direct aceste persoane.

 

•    Dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor.
Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, să obțineți informațiile personale pe care ni le-ați furnizat (într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat) și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm unei terțe părți la alegerea dumneavoastră.
•    Dreptul dumneavoastră de a obiecta.
Ne puteți solicita să încetăm prelucrarea informațiilor dvs. personale, iar noi vom face acest lucru, dacă este cazul:
o    să ne bazăm pe interesele noastre legitime sau ale altcuiva pentru a prelucra informațiile dvs. personale, cu excepția cazului în care putem demonstra că avem motive legale convingătoare pentru prelucrare; sau
o    prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale pentru marketing direct, dacă se realizează în formă tradițională (pe hârtie) și este legată de propriile noastre servicii.
Ne puteți solicita să nu vă mai trimitem comunicări de marketing trimise prin e-mail sau text în orice moment, utilizând linkul „opt-out" sau „dezabonare" pe care vi-l vom prezenta în comunicarea de marketing. Acest lucru va fi considerat totuși ca o retragere a consimțământului dumneavoastră, deoarece baza noastră juridică pentru a vă contacta în mod electronic în scopuri de marketing este consimțământul. Puteți înceta să mai primiți notificări push în aplicația mobilă în orice moment prin modificarea setărilor de pe dispozitivul dvs. mobil. Vă rugăm să rețineți că este posibil să ne ia câteva zile (dar, de obicei, nu mai mult de 14 zile) pentru a ne asigura că sistemele noastre de marketing sunt actualizate și, în această perioadă, este posibil să primiți în continuare comunicări de marketing din partea noastră.
•    Drepturile dumneavoastră în legătură cu procesul decizional automatizat și crearea de profiluri.
Aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii atunci când aceasta se bazează pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, dacă produce un efect juridic sau vă afectează în mod similar în mod semnificativ, cu excepția cazului în care o astfel de decizie este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi.
•    Dreptul dumneavoastră de a vă retrage consimțământul.
În cazul în care ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră (sau pe consimțământul explicit) ca bază legală pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale, aveți dreptul de a vă retrage acest consimțământ în orice moment, prin: gestionarea preferințelor dumneavoastră cu ajutorul instrumentelor disponibile sau contactând serviciul de asistență pentru clienți [email protected]
Atunci când ne bazăm pe consimțământul dvs. facem acest lucru până când îl veți revoca în mod explicit în unul dintre modurile menționate mai sus. Atunci când avem consimțământul dvs. de la dvs. și la următoarea interacțiune cu noi, de exemplu, atunci când vizitați site-urile noastre, omiteți caseta de selectare (lăsând-o goală), aceasta nu este considerată ca fiind retragerea consimțământului. Din acest motiv, ne bazăm pe acțiunea specifică, explicită (în unul dintre modurile menționate mai sus).
•    Dreptul dumneavoastră de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere. Pentru mai multe informații, faceți clic aici.
Să presupunem că aveți o îngrijorare cu privire la orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv la modul în care am tratat informațiile dumneavoastră personale. În acest caz, puteți raporta acest lucru Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Puteți găsi mai multe detalii despre cum să faceți acest lucru pe site-ul Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la adresa www.dataprotection.ro sau apelând linia de asistență telefonică (031) 805 9211 pusă la dispoziție de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. 
În cazul în care solicitările dvs. legate de drepturile dvs. sunt în mod evident nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, putem fie:
1.    percepe o taxă rezonabilă, ținând seama de costurile administrative aferente furnizării informațiilor sau comunicării sau luării măsurilor solicitate; sau
2.    refuză să dea curs cererii.

 

Înapoi la începutul paginii

 

XIII. MODIFICĂRI ALE PREZENTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE

 

Pentru a ne asigura că sunteți întotdeauna la curent cu modul în care utilizăm informațiile dvs. personale, vom actualiza periodic această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificare a modului în care utilizăm informațiile dvs. personale. De asemenea, este posibil să facem modificări pentru a ne conforma cu modificările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. Vom publica orice modificări pe site-urile noastre pentru a vă ține la curent și, dacă aveți un cont la noi, vă vom notifica prin e-mail orice modificări semnificative. Cu toate acestea, vă încurajăm să revizuiți periodic această Politică de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la modul în care utilizăm informațiile dvs. personale.

Înapoi la începutul paginii